duminică, 19 noiembrie 2023

 19.11.2023

Încheiem această perioadă în care mentalul şi-a făcut de cap, mulţumindu-i pentru tot ceea ce a scos din noi, pentru tot ceea ce ne-a arătat la nivelul tiparelor de gândire, la nivelul rănilor Ego-ului, la nivelul modului în care gândim şi vedem lucrurile ... asta, bineînţeles dacă ne-am dat voie să le observăm şi nu am "dormit".

Iar dacă nu am "dormit" și ne-am obiectivat, pentru că altcineva, sincer, nu o poate face în locul nostru, poate am fost atenţi şi la scenariile pe care mintea noastră le-a creat în această perioadă, scenarii în care, bineînţeles, noi am fost actorii principalii şi din car, întotdeauna reuşim să ieşim victorioşi.

Ei bine, aceste scenarii, dacă le urmărim din perspectiva unui observator detaşat, sunt cele prin intermediul cărora ne putem identifica rănile interioare pe care le avem şi din care, pe de o parte Ego-ul nostru se hrăneşte, iar pe de altă parte caută să le atenueze, creând aceste scenarii în care ne plasează (a se citi "se plasează") ca un fel de erou al vieţii noastre, justificându-şi astfel activitatea.

Ele se derulează asemenea unor secvenţe de film şi ne captivează, reuşind cu greu să ieşim din ele, însă este foarte important să o facem deoarece, la un moment-dat, vom confunda scenariile cu realitatea sau realitatea cu scenariile şi nu mai înţelegem nimic din viaţa pe care o trăim.

De aceea, cel mai bine este să lucrăm la vindecarea rănilor noastre interioare şi v-am spus soluţia cu câteva zile în urmă când am recomandat cele două cărţi ale scriitoarei Lise Bourbeau.

Din păcate, aceste scenarii, la nivel de societate, s-au amplificat din ce în ce mai mult şi, adesea, întâlnim multe persoane care se miră de ce realitatea exterioară nu este aceeaşi cu scenariile lor, apărând sentimente de frustrare şi însingurare.

De mâine, însă, lucrurile de schimbăm, în sensul că energia spirituală vine cu forţe noi şi ne ajută să aducem mari schimbări în vieţile noastre.

Suntem pregătiţi să le primim?

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu