miercuri, 30 august 2023

 30.08.2023

Nivelul doi complet al mandalei de astăzi ne indică faptul că am intrat în cea de a treia perioadă specială din an, o perioadă de învăţare, în care lecţiile noastre vin într-un mod mai subtil şi mai blând, scopul lor fiind acela ca noi să învăţăm, nu să fim neapărat pedepsiţi.

Aşa că, este bine ca să ne dăm voie să experimentăm cât mai multe lucruri în această perioadă, să nu ne închidem în noi, să nu ne izolăm, să nu fugim de ceea ce avem de învăţat, pentru că oricum ne va urmări, atât cât este necesar, până când ajungem să învăţăm.

Turcoazul de pe centrul mandalei de astăzi ne cheamă la deschidere, la comunicare, la a ne spune punctul de vedere, la a transmite ceea ce avem de transmis, dar să avem în vedere şi componenta emoţională, compasiunea, iubirea şi respectul pentru ceilalţi.

Şi pentru că suntem într-o zi de treizeci, în care partea de final a firului vieţii ne aduce mai multe nivele de verde, cum ar fi, dacă astăzi, am experimenta, mai mult, partea de compasiune şi iubire de Sine? Cum ar fi dacă ne-am da voie să simţim mai mult emoţia, dacă ne-am da voie să ne deschidem mai mult Sufletul, chiar dacă acest lucru presupune şi "riscul" de fi răniţi de ceilalţi?

Ideea este să reînvăţăm să ne raportăm la lumea din jurul nostru prin intermediul Sufletului nostru, pentru că, în ultima perioadă am făcut-o prin prisma minţii, iar acest lucru ne-a adus la momentul actual în care noi, ca societate, am devenit foarte reci, individualişti, fără să mai simţim legătura cu ceilalţi, calculând totul în viaţă şi tânjind după ceva ce nici noi nu ştim, dar care, într-un cuvânt, se numeşte Suflet.

Avem nevoie să ne redobândim inocenţa, să ne reamintim să fim copii, avem nevoie să ne conectăm cu copilul nostru interior pe care, de multe ori, l-am ignorat din neştiinţă sau pentru că am fugit de noi înşine.

Aşadar, ceea ce putem să facem astăzi pentru noi este să-i scriem o scrisoare copilului nostru interior, de la vârsta la care ne spune intuiţia şi în care să-i povestim de noi, de cum am ajuns la vârsta la care suntem acum, dar şi să-l asigurăm că el nu a fost uitat, că este iubit în continuare, iar după ce scriem această scrisoare, să ne dăm voie să facem o meditaţie cu el şi astfel să înţelegem nevoile sale, ce anume doreşte el de la noi. iar dacă facem această meditaţie în fiecare zi, vom vedea, după un timp, că lucrurile se schimbă în interiorul nostru, iar apoi şi în exterior, iar multe dintre fricile noastre vor dispărea.

Unsprezece zile va ţine această perioadă specială, aşa că dacă am începe să medităm chiar de astăzi, cu copilul nostru interior, s-ar putea ca la sfârşitul acestei perioade speciale să avem o cu totul altă stare, atât interioare, cât şi exterioară.

Şi, apropo de copilul interior, când ne-am dat voie, ultima dată, să ne jucăm, iar prin joc să redevenim copii? Poate este un semn să reîncepem să o facem.

Să ascultăm muzică astăzi, să ne dăm voie să ne bucurăm, să dăm la o parte gândurile negative, să ne jucăm, să redevenim copii!

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#deminedepinde#traiestetiviata, #numerologiaSinelui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu