luni, 27 noiembrie 2023

 27.11.2023

Orice început are nevoie de curăţenie, are nevoie să se realizeze pe un teren gol, are nevoie să nu întâmpine prea multe obstacole, pentru că orice început are nevoie de o masă critică de energie pentru a putea demara, de aceea, primul pas, atunci când începem ceva, este să vedem ce avem de curăţat atât în interiorul, cât şi în exteriorul nostru, ce avem de aruncat, dar mai ales la ce anume avem de renunţat, pentru că aici este lecţia cea mai grea, cea a renunţări la ataşamente, care în realitate sun obişnuinţele noastre de zi cu zi, care ne formează realitatea, uneori "prăfuită" în care ne-am obişnuit să trăim.

Aşadar, avem nevoie de energie de "foc" pentru a ne da forţă să începem lucruri noi, dar avem, în acelaşi timp, de "ars" tot ceea ce blochează, aşa că am putea să ne folosim de energia unora pentru a crea altă energie pentru altele. 

Şi, cum putem să facem acest lucru?

Se ia o foaie de hârtie şi ... nu vă gândiţi că dăm testare ... şi ne notăm pe ea, aşa cum am mai făcut şi altă dată, tot ceea ce vrem să aruncăm din viaţa noastră, tot ceea ce vrem să eliberăm şi, pe măsură ce facem acest lucru, să scriem în dreptul fiecărui lucru "Mă eliberez  şi îl/o las să plece din viaţa mea", iar apoi aduc decizia respectivă la nivelul Sufletului şi văd ce simt, având, de asemenea, intenţia de a elibera şi părţile de Suflet pe care le-am pus acolo, în acea activitate, obişnuinţă, tipar etc. la care vreau să renunţ.

Dacă nu ne recuperăm şi părţile de Suflet ne va fi greu să dăm putere celorlalte pe care dorim să le demarăm, deoarece Sufletul nostru este cel care ne aduce putere în tot ceea ce facem şi atunci dacă noi îl avem "investit" în zone în care nu ne mai regăsim şi care nu ne mai sunt de folos, atunci vom sta cu el blocat acolo, în loc să îl aducem înapoi, să îl curăţim şi să-l folosim pentru evoluţia noastră.

Avem nouă ca vibraţie a zilei, iar acest lucru ne aduce Darul măiestriei, al acelui lucru făcut de atât de multe ori, încât am ajuns să-l stăpânim foarte bine, deoarece am trecut prin atât de multe situaţii încât am ajuns să le cunoaştem foarte bine, devenind deja o experienţă învăţată.

Numai că nouă ne cheamă, în primul rând, să ne întoarcem către noi înşine, iar acest lucru este cel mai bun remediu pe care ni-l putem aplica.

Aşadar, beneficiind de vibraţia lui nouă, să ne urnim şi să alegem, astăzi, cel puţin un lucru la care vrem să renunţăm, să ne recuperăm Sufletul lăsat acolo şi să ne orientăm către alt proiect în care să ne investim atenţia şi energia Sufletului nostru.

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu