luni, 31 octombrie 2022

 31.10.2022

Încheiem această lună interesantă cu un mesaj cât se poate de clar şi într-o energie către care, mai devreme sau mai târziu, ne vom îndrepta cu toşi, unii de voie, alţii de nevoie, că aşa este cu evoluţia asta spirituală; unii o aleg că a venit momentul şi simt acest lucru, iar alţii pentru că nu mai au nicio cale de a rezolva situaţiile în care se află, decât dacă aleg evoluţia spirituală.

Iar mesajul acestei perioade care marchează sfârşitul acestei luni, dar şi începutul lunii noiembrie este unul cât se poate de simplu, dar de multe ori destul de complicat de pus în practică, anume: iertarea şi acceptarea.

Fără cele două nu putem merge mai departe, oricât de mult ne-am strădui, pentru că, pur şi simplu, ne simţim blocaţi şi împovăraţi în emoţii şi sentimente care mai de care mai profunde, în răni mai noi sau mai vechi, de care Ego-ul nostru caută să ne protezeze, iar această protecţie este echivalentă, de multe ori, cu a nu mai face nimic şi a rămâne într-o stare permanentă de aşteptare a ceva ce nici nu ştim.

Avem nevoie să acceptăm că ceea ce ni s-a întâmplat, oricât de grav ar fi, s-a întâmplat cu un rost, că a venit timpul să iertăm, în sensul de a ne detaşa emoţional de acea situaţie şi de a ne împăca cu ea, iar cea mai bună metodă pentru a face aceste lucru este să vedem partea pozitivă, pentru că întotdeauna există una, deoarece Universul este întotdeauna în echilibru, aşa că, în orice situaţie negativă se găseşte şi ceva pozitiv, ceva ce poate, acum, nu înţelegem, dar care, cu siguranță, ni se va revela la momentul în care suntem pregătiţi să primim informaţia.

Târâm, după noi, un imens bagaj emoţional despre care am vorbit mai mult sau mai puţin, dar de care, cu siguranţă ne-am ataşat şi, dacă ne-am dat voie să vorbim despre el, despre conţinutul său, despre emoţiile şi evenimentele pe care le-am trăit şi care ne-am "ajutat" să strângem acest bagaj emoţional, înseamnă că ne va fi mai uşor să ne detaşăm de el, iar cei care nu au făcut acest lucru se pot folosi întotdeauna de scris pentru a se putea elibera, pentru că în momentul în care facem acest lucru, fie că vorbim altcuiva, prieten, terapeut etc. sau scriem, înseamnă că începem să renunţăm la atașamentul faţă de acea situaţie sau acele situaţii şi, cu cât ne dăm voie să le devoalăm mai mult, cu atât nu ni se vor mai părea grele, apăsătoare şi vom putea să conştientizăm şi lecţia pe care ne-au adus-o.

Aşa că, în această perioadă, ar fi bine să ne dăm voie să iertăm şi să acceptăm şi cel mai înţelept ar fi dacă am face aceste lucru cu noi înşine, pentru că nu este nimic glorios în a ne acuza tot timpul pentru greșelile pe care le-am făcut când am putea să folosim mai înţelept acest timp şi să înţelegem de ce le-am făcut, dar mai ales ce am învăţat din ele şi cum le putem îndrepta.

"Cenușa-n cap" nune ajută, eventual ne încurcă părul, aşa că este nevoie de o abordare pragmatică a lucrurilor, iar această perioadă tocmai aceste lucru vine să ne ajute să facem.

Mă iert şi mă accept aşa cum sunt! Mă iert şi mă eliberez! Merit să fiu fericit!

Chiar dacă nu credem în ele în acest moment, prin repetare constantă, vom ajunge la un moment-dat, să o facem şi atunci vieţile noastre vor căpăta alt sens pentru noi.

Să facem din ele mantra lunii viitoare, pentru că vom avea nevoie.

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Un comentariu:

  1. Buna dimineata !
    Cum se vede pe mandala lectia iertarii de sine si a celorlatti ? Prin ce culori este reprezentata ?

    RăspundețiȘtergere