marți, 6 august 2024

 6.08.2024

Anul acesta, de Schimbarea la faţă, suntem faţă în faţă cu două energii foarte puternice şi pe care, dacă le integrăm bine, atunci această Schimbare la faţă personală se poate realiza pentru fiecare dintre noi, iar aceste energii sunt Iubirea de Sine şi Adevărul.

Schimbarea la faţă înseamnă un prag spiritual pe care îl trece fiecare dintre noi odată ce am lucrat cu noi înşine, odată ce ne-am vindecat rănile interioare, astfel încât Ego-ul nostru a fost integrat şi nu mai lucrează împotriva noastră, odată ce am făcut pace cu trecutul nostru şi cu toate experienţele de acolo, odată ce ne-am acceptat misiunea pe care am primit-o, dar şi puterea pe care o avem la nivel de Spirit, odată ce am integrat ADEVĂRUL în tot ceea ce facem şi ne raportăm la el, fără a mai ciupi din el din loc în loc, odată ce am ales să ne iubim pe noi înşine şi astfel am devenit un "emiţător" prin care Divinitatea răspândeşte IUBIREA în lume.

La prima vedere pare un proces îndelungat şi complicat dar, dacă nu începem să lucrăm la el, niciodată nu vom reuşi să facem paşi în cadrul său şi niciodată nu îl vom cunoaşte cu adevărat, pentru că adevărata cunoaştere a acestui proces este atunci când intrăm în el, când suntem acolo şi începem să înţelegem lucrurile de acolo, din interior, nu din exterior.

De aceea, atunci când începem acest proces al evoluţiei spirituale mulţi nu ma rezonează cu noi, deoarece noi suntem acolo, în interiorul procesului, lucrând (uneori mai puţin, alteori mai mult), pe când ei sunt în afara lui şi nu-l pot înţelege, iar această diferenţă este nevoie să o luăm ca atare, nu să devină sursă de umflat Ego-ul.

Aşadar, astăzi, într-o de vibraţie patru, care ne aduce multă înțelepciune, să ne lăsăm ghidaţi în lucrul cu energia Iubirii şi a Adevărului, să ne lăsăm pătrunşi de aceste energii şi, dacă este ceva ce nu ne place în lucrul cu ele, este de bine, pentru că înseamnă că acolo au descoperit blocaje pe care le avem de vindecat.

Să rugăm entităţile angelice să vină să ne ajute şi să ne ghideze, iar noi să ne observăm pe noi înşine şi să vedem ce anume nu ne place, ce anume nu vrem să facem, la ce anume nu vrem să renunţăm.

Iar dacă ne simţim copleşiţi, deşi nu cred că va fi cazul, să mergem să îmbrăţişăm un copac şi o să vedem ce bine ne simţim apoi.

SPOR, să avem!

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

Un comentariu: