marți, 17 mai 2022

 17.05.2022

De câte ori nu am vrut să spunem ceva şi totuşi, din interiorul nostru nu am găsit forţa necesară să o spunem, ca şi cum ceva de acolo nu ne lăsa să spunem? 

De câte ori nu am ştiut răspunsul la o întrebare, dar totuşi am preferat să tăcem, pentru ca, după aceea, când am aflat că răspunsul nostru ar fi fost cel corect, să regretăm că nu am făcut-o?

Sunt multe situaţii în care nu am spus ceea ce vroiam să spunem, ceea ce simţeam să spunem şi, de fiecare dată nu am reuşit să ne dăm un răspuns clar de ce anume nu am reuşit să ne exprimăm.

Într-o primă fază, am putea spune că n-am avut curaj şi nu am fi departe de adevărat, dar în acest caz, de unde apare această lipsă de curaj, mai ales în condițiile în care, de multe ori, ştim clar că răspunsul nostru este cel corect?

O altă explicaţie stă în lipsa stimei de Sine, noi considerând că nu suntem "vrednici" să dăm un răspuns bun şi să primim laude sau să fim apreciaţi că ştim răspunsul. Pur şi simplu, ne refuzăm această bucurie interioară, aceea ca ceilalți să ne recunoască meritele.

Şi, dacă ne ducem mai profund cu căutarea noastră, s-ar putea să ajungem într-o zonă în care ni se par lucrurile în ceaţă, pentru că intuim că este ceva acolo, dar nu ştim cum să formulăm acel lucru, anume că problema noastră cu comunicarea este înrădăcinată mult mai adânc în subconştientul nostru şi avem nevoie să ştim cum o putem rezolva.

De aceea, este nevoie să ne obiectivăm puţin şi să vedem care sunt tiparele zilnice pe care le rulăm în privinţa comunicării, de câte ori pe zi sau pe săptămână ne oprim de la a ne spune părerea sau de a comunica ceea ce dorim de la ceilalţi, iar acest lucru ne afectează foarte mult interacţiunea cu ceilalţi, ne afectează modul în care suntem priviţi de ei, ne afectează viaţa socială şi ne afectează inclusiv dezvoltarea noastră personală şi spirituală. 

În plus la acest exerciţiu de obiectivare, să ne urmărim cuvintele şi să vedem de câte ori spunem sau avem intenţia să spunem cuvântul "jur", doar pentru că, în mintea noastră, vrem să ne întărim mai mult afirmaţiile şi să le dăm celorlalţi mai multă încredere în ceea ce spunem. 

Jurământul, conform DEX-ului, reprezintă o "afirmare, promisiune, făgăduială solemnă făcută de o persoană (adesea printr-o anumită formulă în care este invocată divinitatea) de a spune adevărul în legătură cu anumite fapte", respectiv un "angajament solemn, exprimat de obicei printr-o anumită formulă, prin care cineva se obligă să-și facă datoria (față de popor, de stat etc.)". 

În concluzie, prin jurământ ne luăm un angajament să facem ceva sau să respectăm ceva, indiferent că este bun sau rău, să servim cuiva, care poate fi o ţară o religie, o comunitate sau doar un grup. 

În plan energetic însă, prin jurământ, noi nu facem altceva decât să ne legăm energetic de ceea ce jurăm să facem, iar vestea mai puţin bună este că, odată ce se încheie viaţa noastră , jurământul nu moare o dată cu noi şi continuă să existe şi să ne afecteze şi în vieţile următoare, aşa că dacă ne confruntăm cu o problemă de prea mult timp, ar fi cazul să cercetăm existenţa jurămintelor pe care le-am făcut altă dată şi care ne afectează viaţa actuală.

Şi, apropo, de comunicare, unul dintre jurămintele care s-a făcut mult în trecut a fost cel de TĂCERE, fie că era vorba de jurământ făcut în mânăstire sau ca pustnic, fie că vorbim de jurământ făcut în cadrul diferitelor frăţii şi grupuri unde ni se cerea să nu divulgăm informaţii.

Şi, dacă tot am ajuns la jurăminte, să nu uităm nici de cele de: CASTITATE, OBEDIENȚĂ, APARTENENȚĂ, LOIALITATE, RĂZBUNARE, EXCLUSIVITATE, SĂRĂCIE, FRATERNITATE, CAMARADERIE, RENUNȚARE LA IUBIRE. Nu de alta, dar poate mai sunt sectoare în viaţa noastră care nu merg lucrurile aşa de bine şi nu avem explicaţii de ce se tot întâmplă acest lucru.

Jurămintele sunt, în realitate, programe pe care ni le-am implementat şi de care nu mai ştim, iar acum a venit vremea să ne ocupăm de ele, dacă vrem să avem o viaţă împlinită şi să nu ne mai ţină pe loc.

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu