duminică, 28 noiembrie 2021

 28.11.2021

Am ales să încep mandala de astăzi cu o întrebare cât se poate de simplă, pe care, fiecare dintre noi şi-o poate adresa, dacă doreşte să facă schimbări în viaţa sa, şi anume: De când ne-am trezit şi până în acest moment, am avut vreun gând referitor la Dumnezeu, Divinitate, Univers?

Şi, dacă răspunsul este DA, care a fost starea pe care am avut-o în legătură cu acest gând? Ne-am trezit ca şi cum am fi avut o discuţie cu El, în mintea noastră sau am căutat să scăpăm repede de acel gând?

Dorim să facem schimbări mari în viaţa noastră, dar aceste schimbări mari nu sunt decât suma unor schimbări mai mici care sunt rezultatul adoptării altor obiceiuri, la care am lucrat zi de zi, până când au devenit automatisme, până când au devenit ceva natural pentru noi.

Numai că, acest schimbări pe care le facem, au legătură şi cu Dumnezeu, Divinitatea, Universul, cum vrem să-i spunem, pentru că atunci când suntem în legătură cu El, de fapt suntem în  deplină legătură cu noi înşine şi cu toate potenţialele pe care noi le avem, legătura cu El fiind motorul realizării acestor schimbări, pentru că atunci suntem în deplină concordanţă cu ritmurile Universului, mergând pe direcţia fluxului energetic.

Dacă, la întrebarea de mai sus, în schimb am ales să trecem mai departe, deoarece ideea de a comunica cu El nu ne era confortabilă, a se citi "ne era teamă că vom fi certaţi sau judecaţi de El", atunci astăzi este un bun moment pentru a ne opri din această alergare către nicăieri şi este un bun moment să iniţiem discuţii, verbale sau în scris, în care să ne mărturisim, către El, modul în care Îl percepem şi ce anume ne împiedică, din punctul nostru de vedere, să avem o relaţie bună cu El.

Eu recomand scrisul, pentru că ne ajută să ne organizăm mai bine, plus că ceea ce scriem şi rămâne şi, prin modul introspectiv în care se realizează scrisul, ne ajută să şi conştientizăm diverse lucruri.

Este o zi în care comunicarea cu Dumnezeu, Divinitatea, Universul este mult stimulată, creându-se condiţiile pentru a realiza acest dialog, în sensul că Divinitatea, mai mult decât în alte zile, ne-a invitat la o "ceaşcă de vorbă", tocmai pentru ca noi să ne deschidem în faţa Ei şi, automat, în faţa noastră.

Dacă înţelegem că această separare pe care o resimţim este doar în mintea noastră, iar de aici ne influenţează toate gândurile pe care le avem, precum şi acţiunile pe care le luăm, atunci poate înţelegem că, pentru a avea o viaţă împlinită  şi trăită la potenţialul nostru maxim, este nevoie să trecem de la separare la comunicare, pentru că numai aşa putem avea acces la potenţialul nelimitat pe care Universul îl are.

Şi, pentru că încă mai suntem în perioada specială, ne putem folosi de ziua de astăzi pentru a pune bazele unui nou obicei, anume acela de a comunica, în fiecare dimineaţă, imediat după ce ne-am trezit, cu Divinitatea, iar treptat să extindem acest obicei şi pe parcursul zilei, atunci când avem de rezolvat diverse provocări, tocmai pentru a implica Divinitatea în planurile noastre şi a găsi astfel soluţiile optime de rezolvare.

De asemenea, mai putem folosi energia zilei de astăzi pentru a ne forma un alt obicei benefic, şi anume să începem să ne vorbim nouă înşine într-un mod plin de compasiune şi iubire de Sine, chiar dacă, la început nu credem nici noi ne spunem, numai că, prin repetare zilnic sau de mai multe ori pe zi, ajungem să credem ceea ce spunem şi ajungem să materializăm chiar cuvintele pe care ni le-am rostit, pentru că în funcţie de modul în care noi ne vorbim nouă înşine, ne vor vorbi şi ceilalţi.

Avem opt în vibraţia zilei de astăzi, ceea ce ne poate da o doză consistentă de curaj pentru a demara noile noastre proiecte.

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre!  De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu