marți, 30 noiembrie 2021

 30.11.2021

 

Când a fost ultima dată când am luat decizii pe baza iubirii de Sine, pe baza a ceea ce am simţit că vrem să facem noi şi nu pe baza a ceea ce au vrut alţii de la noi? A trecut mult timp de atunci sau am început să avem acest "hatâr", din ce în ce mai des?

Trecerea de la deciziile bazate pe ceea ce vor ceilalţi de la mine la deciziile bazate pe ceea ce vreau eu de la mine este una care presupune o schimbare importantă de atitudine şi de personalitate şi care cere mult curaj, dar mai ales cere multă vigilenţă din partea noastră pentru că, odată ce am făcut această "aroganţă" , fie vom continua să facem la fel, pentru că începem să ne simţim bine cu cine suntem noi cu adevărat, fie vom da repede înapoi dacă îi vom lăsa pe toţi ceilalţi să-şi manifeste propriile frustrări legate de faptul că "păpușa" nu mai vrea să mai joace după comenzile "păpuşarului". 

Indiferent de modul în care reacţionăm după ce am început să luăm deciziile pe baza iubirii de Sine, este foarte important să ne păstrăm compasiunea, pentru că dacă ceilalţi sunt cumva revoltaţi de noul nostru comportament, este din cauză că noi i-am învăţat cu vechiul nostru comportament, iar ceea ce avem de făcut este să le explicăm că noi am ales să ne schimbăm şi că dorim ca lucrurile să să se întâmple altfel în viaţa noastră de acum încolo.

Nu toţi ne vor înţelege comportamentul şi nu este problema noastră dacă vor să o facă sau nu, dar este foarte important ca odată ce am ales drumul aceste să ni-l păstrăm şi să mergem pe el, indiferent de cât de mari sunt tentaţiile de a renunţa.

Am întâlnit foarte puţin mandale care nu aveau provocări în zona iubirii de Sine, de aceea. aş putea spune că este o problemă mare la mulţi dintre noi şi că, odată depăşită, atât noi ca indivizi, cât şi societatea în ansamblu ne vom schimba semnificativ, numai că, în primul rând este nevoie să o recunoaştem (dacă nu am făcut-o deja), iar în al doilea rând este nevoie să începem să lucrăm la ea.

Ziua de astăzi ne aduce vindecare în zona iubirii de Sine şi, dacă cumva energia zilei nu a fost prea prietenoasă cu noi este din cauză că avem lucruri de rezolvat, că avem schimbări de făcut, pe care, de multe ori, le amânăm la nesfârşit fără să avem vreo explicaţie clară, aşteptând, cumva, vreo intervenţie Divină, intervenţie care, la rândul Ei, aşteaptă ca noi să facem primul pas pentru că Universul ne respectă întotdeauna Liberul Arbitru.

Aşa că, oricât de ciudat ar părea ceea ce o să spun acum, fie începem să luăm decizii din zona iubirii de Sine, bazate pe ceea ce avem noi de făcut, în concordanţă cu Planul Divin stabilit la momentul întrupării, fie vom primi tot felul de "lovituri" din exterior, până când alegem să ne iubim pe noi înşine, pentru că universul are în plan să crească Spirite care ştiu ce vor şi care aleg să-şi facă misiunea, nu să se ascundă în spatele altora şi plângându-se că nu au timp pentru ei şi pentru ceea ce le aduce bucurie.

Aşadar, avem şansa să începem să facem ceva pentru noi, mai ales dacă dorim ca Universul să ne sprijine, pentru că odată ce noi am declanşat procesul schimbării începe să se simtă şi sprijinul Divin, iar cu cât noi rămânem mai fideli acestui proces, cu atât ajutorul Universului se va simţi mai puternic.

Şi, pentru că astfel de decizii necesită mult curaj, ziua de astăzi ne dă, în dar, o doză consistentă de curaj, tocmai ca să putem să luăm deciziile pe care Sufletul nostru doreşte să le luăm şi astfel să începem să simţim că ne trăim viaţa cu bucurie şi fericire.

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre!  De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu