luni, 13 iunie 2022

 13.06.2022

Suntem la finalul acestei zile interesante, în care o să-mi spuneţi că iar vă pun să scrieţi şi, culmea, chiar aveţi dreptate! Recunosc că nu mi-am propus să scot generaţii de scriitori, dar ştiţi cum este, vă spun vouă, că poate aşa aud şi eu! 😀

Avem bleu pe centrul mandalei de astăzi (chiar gri am putea spune, dar asta depinde fiecare ecran în parte) şi cum putem să folosim cel mai bine această energie decât făcând ceva creativ şi când putem, face ceva creativ decât la ora aceasta în care, cu siguranţă, am terminat cu diferitele activităţi pe care le-am avut sau cu butonatul Facebook-ului 😀 şi, atunci, ce ar putea fi mai util pentru noi decât să mai vorbim puţin cu noi, aşa în scris, pe hârtie şi, cine ştie, poate chiar aflăm ceva interesant despre noi şi despre zbaterile pe care le tot avem, despre întrebările pe care le sau ni le tot adresăm şi la care, de obicei, nu primi răspuns sau cel puţin aşa credem noi că nu primim răspuns.

Aşa că, dacă acceptaţi invitaţia mea de a folosi pixul şi hârtia, v-aş invita să treceţi acolo, pe acea coală albă, cuvinte care să ne descrie pe noi şi personalitate noastră, un fel de rezumat al modului în care ne vedem pe noi înşine, cu ce cuvinte ne-am descrie pe noi în acest moment, la care să adaugăm cuvintele cu care ne descriam pe noi în urmă cu cinci sau chiar zece ani.

Apoi, să ne uităm atent la cuvintele pe care le-am pierdut în ultimii cinci-zece ani. Sunt cuvinte pozitive? Şi, dacă DA, de ce le-am pierdut? De ce nu ne mai identificăm cu ele? Ce anume s-a schimbat în noi de am renunţat la ele? Cu ce anume le-am înlocuit? Ce anume sau cine anume ne-a "ajutat" să renunţăm la ele? Ce anume din noi a considerat că este bine să  renunţăm la ele? De ce este necesar să ni le asumăm şi să ne identificăm din nou cu ele? Am uitat cumva să mai fim noi înşine? Dacă DA, ce anume ne-a determinat să facem acest lucru? Cât de mulţumiţi suntem cu versiunea noastră actuală? 

Oare toată această schimbare a noastră are legătură cu rozul acela mult care înconjoară centrul mandalei, dar prinde, în mrejele sale şi movul şi rombul de albastru închis? 

Am devenit, treptat, sclavii unui mental pe care nu îl înţelegem deoarece nici el nu se înţelege pe el? Avem, cumva sentimentul plutirii, fără derivă, în ultima perioadă?

Ideea este că dacă nu vrem să scriem pe hârtie, cel care ne nu ne lasă să facem aceste lucru este mentalul nostru, care ştie că scrisul îl confruntă pe el cu realitatea, iar lui nu-i place REALITATEA, ci realitatea lui, cea în care este stăpân şi în care noi suntem şoarecele din labirint, iar el este cel care modifică mereu labirintul astfel încât să nu găsim niciodată ieşirea.

Tot el este cel care ne dă gânduri de inutilitate în privinţa meditaţiei şi rugăciunii pentru că ştie că cele două, împreună sau practicate individual, au puterea de a ne ridica din "labirint" şi de a ne aduce alte perspective decât cele sumbre ale mentalului.

Deci, soluţia începe cu scrisul, apoi continuă cu rugăciunea şi meditaţia, iar dacă tot suntem la soluţii, să nu uităm nici de refacerea aurei, mai ales că vibraţia zilei de astăzi este şapte, iar o aură întreagă ne ajută să avem mai multă forţă, să refacem corpul curajului şi să putem, astfel, să trecem peste mintea negativă şi ale sale scenarii.

Aşa că, vă invit să facem exerciţiul cu scrisul şi astfel să ne redescoperim şi să vedem unde am cedat din puterea noastră.

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu