marți, 19 ianuarie 2021

19.01.2021

Chiar dacă mandala de astăzi nu are ceva spectaculos ca şi aranjare a culorilor, mesajul pe care îl aduce poate fi mai spectaculos decât o mulţime de alte mandale.

Să ne uităm puţin pe ea şi să o descifrăm, pentru că dacă reuşim să înţelegem mesajul ei de astăzi vom reuşi să facem salturi fantastice în evoluţia noastră.

În primul rând, albastrul de pe centrul mandalei de astăzi înseamnă, aşa cum ştim de mult, comunicarea cu Divinitatea şi puterea pe care o avem pe cuvânt, iar despre această putere pe cuvânt vreau să vorbim astăzi. 

De multe ori, atunci când suntem supăraţi tindem să fim mai duri în exprimare, să folosim cuvinte grele şi dure, cuvinte care au, în ele, o anumită energie şi care, chiar dacă la prima vedere nu produc niciun efect, în perspectivă pot să producă efecte majore, de la a influenţa negativ anumite persoane până la schimbarea propriului curs al vieţii actuale, ca să nu mai spun de cele viitoare.

Ei, aici este o altă problemă, pentru că, acum, raportat la o viaţă din trecut, noi trăim una dintre vieţile noastre "viitoare", viaţă în care, din păcate, culegem ceea ce am semănat atunci, cândva, chiar dacă nu mai suntem conştienţi de acel moment şi nici de ceea ce am semănat. Aşa că, atunci când spunem că suntem consecinţa propriilor noastre acţiuni, de fapt, avem în vedere şi acţiunile noastre din alte vieţi.

Suntem într-o zi în care avem ca provocare, pe mandală, iubirea de Sine şi dacă în această viaţă nu o manifestăm prea bine sau chiar deloc, este şi din cauză că în alte vieţi nu am avut grijă de noi, ba mai mult, prin cuvintele pe care le-am rostit la adresa noastră, cumva ne-am blocat singuri în emoţii negative şi am atras, automat, energii negative.

Şi, am ajuns unde vroiam să ajung, respectiv la cuvintele negative pe care ni le-am adresat nouă. Ne-am gândit vreodată la ceea ce înseamnă blesteme? Tot auzim expresia de blesteme din neam, ca fiind acea energie negativă care, perpetuată de-a lungul timpului nu a făcut decât să crească şi să ajungă destul de mare în prezent, fiind nevoie să lucrăm asupra ei pentru a o transmuta, a o disipa de acolo.

Asemănător acestei energii este şi energia auto-blestemelor, cea prin care noi, cu gura noastră, ne-am afundat în aceste energii negative, iar aceste energii energii s-au perpetuat de-a lungul vieţilor noastră, mai ales dacă nu am reuşit să le transmutăm. Aşa că, dacă astăzi ne confruntăm cu tot felul de blocaje în viaţa noastră, unele care se tot repetă şi repetă şi repetă, să căutăm cauză, în primul rând în aceste auto-blesteme pe care tot noi le avem de dezlegat şi de îndepărtat.

Ok, acum dacă ne-am trezit brusc din dulcea "visare", să vedem cum facem să le transmutăm în energie pozitivă. Cea mai simplă modalitate, pentru cei care nu cunosc nicio tehnică energetică, este să ne rugăm, condiţionând ca energia acelor rugăciuni să fie direcţionată către transmutarea în lumină aurie a autoblestemelor. Este nevoie de constanţă în acţiune, pentru că vor exista tot felul de tentaţii pentru a nu face aceste lucru.

Cei care cunosc tehnici energetice, le pot folosi pe acestea să lucreze şi să transmute toate aceste auto-blesteme în lumină aurie, pentru a reuşi astfel să ne deblocăm potenţialele pe care le avem.

Suntem într-o zi cu provocare pe zece, ceea ce înseamnă că ne este provocat curajul de a face lucruri pentru noi, dar ne este provocată şi iubirea de Sine, pentru că, odată curăţate aceste lucruri vom putea efectiv să facem lucruri pentru noi, ne vom putea debloca toate acele activităţi pe care am dorit să le facem şi pe care le-am tot amânat.

Vibraţia şapte a zilei vine şi ea să ne sprijine prin potenţialul benefic pe care ni-l aduce în ceea ce priveşte limitele noastre, iar dacă începem de astăzi să lucrăm la ceea ce scriam mai sus, într-un viitor apropiat vom beneficia de limite foarte puternice, aura noastră devenind tot mai puternică. Să nu uităm să, pe principiul rezonanţei, prin existenţa auto-blestemelor, de fapt, noi nu facem altceva decât să atragem, din exteriorul nostru, toate acele energii negative cu care noi ne-am blestemat şi ne-am legat, iar acum ,prin dezlegarea lor, vom reuşi să întrerupem această rezonanţă cu ele.

Spor şi DETERMINARE să avem în această activitate foarte importantă pentru noi!

Să ne fie de ajutor în evoluția noastră spirituală!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu