Învățarea și ... răbdarea
Vorbeam astăzi, în interpretarea decadei în care suntem, de învățare și de faptul că atâta timp cât suntem pe Pământ, trăind o viață sau alta, o avem ca misiune, ca lecție, însă depinde foarte mult de noi ca ea să devină o calitate, o virtute. Este foarte important modul în care noi ne raportăm la învățare, cât de mult ne deschidem față de informația care ne vine, deoarece atunci când ne opunem, de fapt, noi nu facem altceva decât să blocăm energia pe care acea informație ne-o aduce, acceptând-o cu greu, cu eforturi mari, pentru ca, în final, să realizăm, că nu am făcut altceva decât să ne opunem prostește la ceva ce nu cunoșteam. De aceea și ratăm multe oportunități, tocmai pentru că nu ne-am deschis la timp în fața informației.
O altă provocare pe care o avem în procesul de învățare este tocmai răbdarea. Ce înseamnă răbdarea? Înseamnă că îi dăm voie informației să intre în structurile noastre și să producă schimbările necesare pentru a trece la nivelul următor, înseamnă să ne acordăm nouă timp să ne obișnuim cu noua informație, să ne acordăm nouă timp ca noua informație să devină tipar, să ajungă la nivel de subconștient și să înceapă să ruleze ca un proces automat, iar toate acestea țin de iubirea de Sine, pentru că așa cum nu avem răbdare cu un fruct să se coacă și îl rupem din pom și îl mâncăm, neavând încă formate toate principiile active și gustul, la fel este și cu informația căreia nu îi dăm voie să producă schimbările în interiorul nostru.
Rezultatele pe care ea le produce sunt asemenea fructului căruia nu i-am dat voie să se coacă. Avem impresia că am învățat și începem să punem în practică ceea ce credem că am învățat și atunci avem surpriza să descoperim că lucrurile nu sunt așa de roze precum credeam noi, că întâlnim obstacole peste care nu știm să trecem și, atunci suntem nevoiți să ne întoarcem la procesul de învățare, bineînțeles, cu frustrarea de rigoare în funcție de cât de mare ne este orgoliul: ”de ce trebuie să mai învăț o dată dacă am învățat deja?” Deoarece am învățat prin prisma orgoliului și a mentalității de genul ”lasă că știu eu mai bine!”, iar acum ne confruntăm cu realitatea.
Pe de cealaltă parte mai este și Universul care are grijă de noi, mai ales când am învățat prin prisma orgoliului și doar avem impresia că știm. Să nu ne mirăm, așadar, de ce picăm un examen, iarăși și iarăși, pentru că înseamnă că acolo mai este ceva de învățat, iar Universul ne protejează de a ne face singuri rău. În aceste caz este clar o lecție dată orgoliului pentru a-i arăta că între a învăța efectiv și a avea impresia că știe, este o mare diferență.
Învățarea nu înseamnă doar memorare, ci înseamnă, în primul rând educare, iar educarea înseamnă schimbare: de mentalitate, de comportament, de vibrație etc., iar toate aceste schimbări înseamnă ieșirea din zona de confort, așa că atunci când refuzăm să învățăm ceva, de fapt, refuzăm să ieșim din zona de confort a tiparelor în care stăm, de aceea nu avem răbdare ca informația să ne transforme, pentru că, în realitate, noi nu ne dorim schimbarea și vedem învățarea ca pe o corvoadă prin care ”trebuie să trecem”, în loc să ne raportăm la ea ca la o binecuvântare.
Învățarea tot va avea loc, fie că vrem, fie că nu, deoarece este în natura Universului să evolueze, atât El cât și creația Sa, însă depinde de noi dacă alegem să învățăm proactiv, căutând informația și primind astfel tot sprijinul Universului sau reactiv, atunci când amânăm învățarea până în momentul în care nu mai putem amâna și suntem nevoiți să învățăm pe repede înainte.
Numai că această învățare este asemănătoare învățatului în sesiune cu două zile înainte de examen, când memoria de scurtă durată este activată și probabil vom știi la examen, numai că vom uita repede după aceea. Numai că, Universul este un profesor foarte bun și, dacă credem că am trecut testul, și poate chiar l-am trecut, în realitate am trecut doar un test, multe altele urmând să vină, iar Universul va schimba întotdeauna ”problema” de la un test la altul, tocmai pentru a ne verifica modul în care răspundem și a vedea cât de bine am învățat sau nu. Ceea ce este mai interesant este faptul că un test poate fi primit și la câteva vieți după ce învățat un anumit lucru.
De aceea este bine să ne deschidem cât mai mult în fața informațiilor care ne vin, să tratăm cu multă responsabilitate procesul de învățare și să căutăm să fim cât mai proactivi în acest proces. Cum? Căutând să învățăm tocmai despre acele lucruri de care fugim și pe care le amânăm mereu.
Ca de fiecare dată, mingea este în terenul nostru. Răbdare să avem! Răbdare și inițiativă, că de restul se ocupă Universul.
Imagine preluată de pe https://pixabay.com/users/SamuelFrancisJohnson-1207793. Autor: Samuel F. Johanns
P.S.
Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în
aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine
şi despre ceea ce poţi face
cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi
obţine aici mai multe informaţii.
#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata,
#numerologiaKundalini
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu