luni, 9 septembrie 2019

9.09.2019

Astăzi, Universul revarsă o doză mare de iubire peste noi, la încheierea acestei perioade speciale.

Este un moment de bilanţ, în care analizăm modul în care am manifestat iubirea faţă de noi înşine, dar şi faţă de restul Creaţiei cu care am comunicat.

Pentru că este o zi cu provocare pe nouă, într-o lună de nouă, necesitatea momentului introspecţiei este cu atât mai mare şi mai necesară. S-ar putea să nu ne placă ceea ce descoperim, dar nu astă este scopul, ci să înţelegem ce ne-a făcut să ne raportăm la ceilalţi într-un mod în care nu ne-am iubit şi apreciat pe noi înşine, într-un mod în care am cedat de la noi, pentru ca, apoi, să nu ne placă ceea ce am făcut şi să ne scadă respectul faţă de noi înşine.

Da, este nevoie să despicăm firul în patru până ajungem la cauze, deoarece acolo se găseşte sursa suferinţelor noastre , iar amânarea acestui proces nu face decât să ne ţină şi mai mult în această stare. este un bun moment să redobândim respectul de Sine, să ne luăm înapoi locul pe care Universul ni l-a dat, dar la care noi am renunţat (este ceva asemănător filmului "Nea Mărin miliardar", în care, Nea Mărin, chiar dacă a primit o cameră luxoasă, alege să doarmă tot pe jos).

Ar fi bine dacă am reuşi să ajungem la pădure, să îmbrăţişăm un copac sau mai mulţi, să ne refacem echilibrul emoţional şi astfel să ne schimbăm perspectiva asupra vieţii.

Turcoazul de pe nivelul doi este garantul energiei următoarelor trei luni, care pune în Lumina Divină tot ceea ce nu este în regulă, tot ceea ce nu este în concordanţă cu Voia Divină, ajutându-ne astfel să vedem ceea ce nu este în regulă în viaţa noastră, "izbindu-ne" cu imaginea adevărului de care nu mai putem fugi.

Linia de roşu ne cheamă la acţiune, mai ales acolo unde am identificat cauzele, spunându-ne că nu mai este timpul să mai amânăm, deoarece momentul este acum. Tot acest "clocot" pe care ea îl creează este sprijinit de către Univers, care ştie că, de multe ori, este nevoie să ne ardă ceva la tălpi pentru a ne putea mişca.

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii. 
 
#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata,
#numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu