vineri, 6 septembrie 2019

6.09.2019

Chiar dacă zilele speciale din an vin greu şi trec repede (vin o dată la trei luni şi durează, din păcate, doar 24 de ore), impactul pe are îl au asupra vieţilor noastre este unul destul de puternic, fie că credem sau nu acest lucru.

Acum la finalul acestei zile speciale, cred că putem să facem un bilanţ, mai ales că neavând la dispoziţie o interpretare de mandală, am reuşit să fim mai deschişi şi să nu ne mai concentrăm doar pe interpretare.

Mesajul mandalei de astăzi, pentru următoarele trei luni este legat de realitatea în care ne-am învăţat să trăim, cea pe care ne-am creat-o în timp şi care, acum, a ajuns să ne decidă viaţa.

Avem nevoie să facem un bilanţ, dacă nu cumva l-am făcut deja. Este vorba despre a discuta, cinstit, cu noi înșine, în următoarele zile şi de a vedea unde anume am ajuns, dacă ne place situaţia în care suntem, dar mai ales ce decizie luăm în urma concluziilor la care am ajuns.

Suntem provocaţi să scoatem adevărul la suprafaţă în ceea ce priveşte viaţa noastră, să vedem lucrurile aşa cum sunt, nu cum vrem noi să fie, deoarece ne-am obişnuit să trăim într-o anumită schemă. Da, vor cădea multe scheme în lunile care vin, dar este important să fim proactivi în acest proces, să facem şi noi paşi spre schimbare, pentru că altfel, dacă tot vom continua să ignorăm aceste schimbări ele oricum vor veni peste noi, iar reacţia noastră s-ar putea să nu fie una prea plăcută şi să ne adresăm întrebări de genul: ce are Dumnezeu cu mine de mă pedepseşte?

Legile Universului se aplică la fel pentru toţi, numai reacţia noastră la ele este diferită, de aceea, dacă am tot primit semnale din partea Universului şi nu am făcut nimic, atuntci să ne asumăm acest lucru, precum şi consecinţele care vor decurge de aici.

Da, vor cădea ziduri şi ni se va părea că vom rămâne dezbrăcaţi, dar, asemenea, statuii care a fost sculptată, dând la o parte, din bucata de piatră, părţile care nu erau utile, aşa şi noi, suntem "sculptaţi" tocmai de acele părţi care ne trag în jos, care ne ţin pe loc, dar cu care ne-am obişnuit şi de care ne este greu să ne desprindem, deoarece le-am transformat în "prietenele" noastre.

Să lăsăm, aşadar, intuiţia liberă în următoarele zile şi să căutăm să ne amintim intuiţiile pe care le-am avut astăzi, pentru că mesajul din spatele lor este unul foarte puternic.

Universul "sculptează" la Creaţia Sa, adică la noi, iar noi în putem înlesni această muncă, ajutându-L să ne transforme, să ne ghideze şi devenind prieten cu Divinitatea, respectând-O pentru ceea ce este şi nu raportându-ne la ea cu teamă.

A sosit momentul colaborării. Universul este alături de noi, numai că acum vrea să vedem mult mai clar ajutorul pe care ni-L dă şi să-I înţelegem lucrarea.

Întrebarea este: noi ce facem mai departe?

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii. 
 
#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata,
#numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu