sâmbătă, 27 ianuarie 2024

 27.01.2024

Credem că nu avem nimic de spus şi de aceea tăcem, dând voie gălăgiei din jur să se facă auzită, chiar dacă nu are nimic de spus, iar în tot acest timp Sinele nostru se revoltă în interior pentru această decizie a noastră de a nu ne exprima, deşi avem toate premisele să o facem.

Am început, din păcate, să fim din ce în ce mai tributari Alter Ego-ului nostru, acelui sine fals pe care ni l-am creat în viaţa aceasta din toate experienţele noastre şi, mai grav este că nu vrem să ne dăm seama că acesta este fals şi căutăm să-i dăm atât importanţă, când, de fapt, cel adevărat este ţinut acolo să nu iasă la suprafaţă şi astfel ajungem să ne mirăm de ce suntem străini în propriile noastre vieţi, de ce lucrurile nu au sens pentru noi, de ce nu avem identitate şi de ce ajungem mereu prin poveştile altora, nereuşind să ne menţinem în povestea noastră, nereuşind să ne consolidăm identitatea şi să ne exprimăm prin prisma ei.

De aceea nu reuşim să comunicăm, să ne exprimăm prin diferite mijloace, pentru că pur şi simplu nu ştim cine suntem şi, mai ales nu ştim ce avem de spus sau de exprimat. Avem multe idei, dar vin repede şi pleacă la fel de repede, fără a identifica un filon puternic, ceva spre care să ne ducem şi pe care să-l explorăm, chiar să-l dezvoltăm. 

Simţim cumva, în interiorul nostru un "ceva", dar nu ştim să-l definim şi nu ştim să-l urmărim, aşa că abandonăm repede drumul şi ne întoarcem la Eu-l nostru fals cu care am început să ne identificăm din ce în ce mai mult şi fără de care ni se pare că suntem goi, ca şi cum avem o teamă de moarte, numai că totul este o iluzie şi iluziile pot cădea repede.

A venit timpul să ieşim din acest labirint, iar modalitatea prin care putem să facem aceste lucru este prin scris, punând pe hârtie toate gândurile noastre pe care, în acest fel, le putem observa mai bine, dar punând, totodată, şi întrebări, chiar dacă nu primim imediat răspuns la ele.

Cine sunt eu? Ce caut pe aici? Ce mă defineşte pe mine? Cu ce anume mă identific? Cât de mult mă las influenţat de emoţii? care sunt emoţiile care apar cel mai des în viaţa mea?

Sunt doar câteva din întrebările pe care ni le putem adresa în scris nouă înşine pentru a începe să contestăm acea structură numită Eu-l fals şi, dacă începem să medităm mai mult, vom începe să simţim mai profund legătura cu Sinele nostru adevărat.

Pentru cine realizează diverse practici energetice, putem direcţiona energie către Sinele nostru, creând astfel o punte de legătură mult mai puternică cu el.

Şi, dacă am învăţa să zâmbim mai des, atunci ne-am extrage şi mai mult de sub influența Eu-lui fals, pentru că zâmbetul ne creşte vibraţia şi ne aduce ale rezonanţe, ieşind astfel din zona de vibraţie joasă şi de suferinţă în care vrea să ne ţină.

Să ne dăm, aşadar, voie să scriem, chiar dacă la început ni se pare că nu avem ce. Să dăm voie intuiţiei să ne ghideze şi vom vedea nişte rezultate fantastice, iar schimbarea noastră va fi totală.

Să ne dăm voie să ne exprimăm prin artă, prin mijlocul care îl simţim cel mai aproape de Sufletul nostru!

Să ne dăm voie să fim NOI ÎNŞINE!

Şi, în final, o întrebare "enervantă", dar care, prin repetare, poate deveni un impuls motivaţional: TU CE AI FĂCUT PENTRU TINE ASTĂZI?

Să creăm şi să fim cocreatorii vieţii noastre! De aceea am venit aici, în viaţa aceasta!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu