sâmbătă, 23 septembrie 2017

23.09.2017


Suntem foarte creativi astăzi şi acest lucru se va vedea în tot ceea ce facem, indiferent dacă are sau nu legătură cu design-ul sau arta.

Avem dorinţa de învăţa lucruri noi, de a ieşi cumva din vechile tipare pentru că energia zilei ne stimulează să căutăm lucruri noi, situaţii noi, moduri noi de rezolvare, pentru că dorim să obţinem altfel de rezultate şi acest lucru se poate numai făcând schimbări.

Dacă ieri ne-am obiectivat în privinţa iubirii de Sine, astăzi putem folosi energia vindecătoare a zilei să rezolvăm acele zone în care nu ne iubim, în care avem de înţeles anumite lucruri. Am putea chiar ieşi puţin în natură să ne ne plimbăm şi să facem o r4trospectivă a acelor situaţii în care am manifestarea neiubirea de Sine pentru a înţelege unde greşim de fiecare dată. Am putea să ne luăm ceva timp astăzi să ne ocupăm de meditaţie, astfel reușind să aflăm dedesubturile mai profunde ale neiubirii de Sine.

Comunicarea are tot felul de provocări astăzi, aşa că cel mai bine ar fi să ne exprimăm în modul indirect, să creăm în liniştea noastră şi apoi să arătăm celorlalţi ceea ce am creat. Vom pune astfel şi mentalul la lucru într-un mod echilibrat. 

Să avem grijă de corpul nostru fizic astăzi şi să-l punem la treabă, să aducem mişcarea în viaţa noastră, ajutându-ne să ne deblocăm meridianele, dar şi să putem determina mult mai uşor.


P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii. 

#manadaledelumina, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu