marți, 28 august 2018

28.08.2018

După toate suișurile și coborâșurile prin care am trecut în ultimele săptămâni, a venit vremea bilanțului, să înțelegem ceva din experiențele pe care le-am avut, să înțelegem ce anume tipare s-au repetat și să revedem modul în care am reacționat noi la ele.

Experiențele ultimelor două săptămâni ne-au adus în prim-plan toate acele aspecte ale noastre la care mai avem de lucrat, ne-au expus la tot felul de situații în care am manifestat mai mult sau mai puțin iubirea de Sine, în care ne-am lăsat pe noi pentru alții sau, dimpotrivă, am învățat să ne punem pe noi pe primul lor, în care am manifestat, mai mult sau mai puțin curajul de a face ceva, de a demara, de a crea.

Astăzi, dacă ne dăm voie, primim tot felul de informații legate de lucrurile la care avem de lucrat pentru propria creștere, pentru în niciun caz nu mai putem să considerăm că dacă mergem la job timp de 8-9 ore pe zi înseamnă că și am muncit. Este vorba de munca cu noi înșine pentru care am venit și către care suntem ghidați mereu de către Univers.

Și, pe baza acestor informații, precum și a ceea ce am înțeles din experiențele pe care le-am avut, putem alege să ne schimbăm atitudinea, să ne dăm voie să fim și altcumva decât ne-am obișnuit până acum, chiar dacă nu suntem obișnuiți cu această parte din noi care începe să se manifeste, chiar dacă ne sperie puțin faptul că noile tipare pe care le formăm nu mai bat cu obișnuința în care am stat până acum.

Este o zi cu dublă vibrație, unsprezece sau doi, fiecare dintre noi vând astăzi posibilitatea să se poziționeze pe una dintre ele, în funcție de locul pe care și-l asumă și, în funcție de care, își va gestiona misiunea în continuare, pentru că este o zi de angajamente pe care ni le luăm față de noi înșine, față de misiunea noastră, față de ceea ce suntem noi și ceea ce vrem să devenim și mai puțin de ceea ce vor alții să fim.

Noi alegem dacă fricile din ultimele zile revin sau nu, dacă începem să lucrăm la ele sau suntem prea comozi ca să distrugem niște tipare așa de vechi încât am început să ne identificăm cu ele și pe care le considerăm de neconceput pentru viața noastră. 

Însă aici se ridică o întrebare pe care fiecare dintre noi ar fi bine să ne-o adresăm. Să zicem că mâine am afla că am mai avea o săptămână de trăit dacă nu schimbăm de urgență niște lucruri la noi. Ce am face? Ne-am schimba pe repede înainte sau ne-am plânge o săptămână întreagă că Universul este rău cu noi și nu vrea să mai trăim? Nu este nevoie să ajungem pe marginea prăpastiei pentru a face aceste schimbări, pentru că avem la dispoziție toate instrumentele și întregul sprijin al Universului să le facem. Important este să avem suficientă iubire de Sine și să lăsăm orgoliul mai jos sau să-l transformăm în motor al schimbării. 

Avem și ceva albastru închis acolo prin mandală, Universul vrând astfel să ne dea un semn că putem cere oricând ceea ce avem nevoie, mai ales dacă acest lucru este în slujba misiunii noastre. Chiar așa, dacă am auzi suficient de clar vocea Universului invitându-ne să ne alegem trei lucruri pe care le dorim pentru misiunea noastră, care ar fi acelea? 

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu