joi, 9 august 2018

9.08.2018

Da "e ziua aia!", ca să citez mesajul cuiva care a distribuit, într-o zi, o mandală care avea mov pe mijloc. Şi ce mai zi! aş adăuga eu.

Suntem sub vibraţia lui zece, deci curajul nostru este împins până la maxim. Universul consideră că nu mai este momentul să aşteptăm, pentru că acum "s-au copt fructele" şi a venit momentul "culesului", adică avem toate premisele să acţionăm.

Fie că sunt lucruri pe care vroiam de mult să le facem şi, din diferite motive nu le-am început, fie sunt locuri în care vroiam să ajungem sau persoane cu care să lămurim anumite aspecte, fie ... Tot ceea ce am amânat din diferite motive, în realitate au avut la bază lipsa curajului din noi, lipsa asumării realizării lor, aşa că astăzi avem toate premisele să le realizăm.

De asemenea, astăzi mai avem un element care ne ajută, în sensul că ne dă motivaţie. Este vorba despre nivelul trei al mandalei, cel cu verde care ne aduce o infuzie consistentă de iubire de Sine, cea care pe lângă curaj ne dă şi sentimentul că merităm să primim, să avem, să ni se întâmple lucruri bune. Astăzi nu devenim mai egoişti, ci pur și simplu alegem să ne dăm voie să primim, iar când facem acest lucru ne deschidem în faţa Universului şi spunem "Mulţumesc, sunt pregătit să primesc!".

Ceea ce primim astăzi nu se rezumă doar la nivelul lucrurilor materiale. Dacă ne găsim momentul nostru de meditaţie vom primi tot felul de informaţii care până acum fie nu am vrut, fie nu am avut curajul necesar să le accesăm.

Totodată, astăzi, avem de trecut şi peste o provocare, aceea de a vedea adevărul aşa cum este el, nu aşa cum am vrea noi să fie. Cu cât renunţăm mai mult la iluzii, la vălurile pe care noi le-am pus şi pe care le-am considerat realitate, cu atât vom fi mai aproape de adevăr şi de Univers.

Este o zi importantă şi, indiferent de ceea ce am scris aici, cel mai important lucru este să ne deschidem cât mai mult pentru a putea primi tot ceea ce Universul ne trimite, să ne dăm voie să fim modelaţi de această energie care vine şi care ştie foarte bine unde să lucreze şi ce anume să schimbe în interiorul nostru, să ne dăm voie să fim canal prin care Universul lucrează şi, nu în ultimul rând, să ne dăm voie să fim noi înşine, cei adevăraţi, cu pasiunile şi visurile noastre la care, începând de astăzi, avem curajul să începem să lucrăm.

Să ne fie de folos!

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu