joi, 30 august 2018

30.08.2018

Pe final de lună Universul ne infuzează cu energia iubirii pentru a înțelege corect experiențele prin care am trecut și pentru a le putea vedea în Lumina Adevărului Divin, ca parte a Planului Divin din care noi facem parte și nu ca evenimente separate.

Este o zi e iertare și comunicare, în care să ne spunem părerea într-un mod calm și cald, dar hotărât. O zi în care să iertăm tot ceea ce ne-a deranjat și să acceptăm că, de fapt, toate aceste aceste experiențe prin care am trecut nu au fost decât un exercițiu în care noi am avut o anumită reacție în funcție de tiparele energetice și emoționale pe care le avem și care au venit să ne ajute să le conștientizăm și să le dizolvăm, pentru că altfel nu am fi fost conștienți de ele.

Să mulțumim, așadar Universului pentru tot acest test prin care am trecut și să avem curajul să privim în urmă la ceea ce am lăsat, respectiv tot felul de elemente care nu mai servesc misiunii noastre, tot felul de ”pietre” care erau agățate de noi și care ne țineau pe loc de fiecare dată când vroiam să mergem înainte.

”Trăim vremuri grele” spun multe persoane care se ocupă de spiritualitate. În realitate trăim vremuri foarte frumoase, pentru că dacă nu le-am trăi nu am știi ce zace în noi, nu am știi ce potențial avem și nu am avea nicio motivație să descoperim.

Să fim realiști și să dăm cărțile pe față. Ni se pare greu pentru că nu mai bate cu obișnuința noastră, cu țarcul nostru în care am stat închiși și acum ni se pare greu să facem lucrurile altfel. Este ca atunci când ni se strică telecomanda și suntem nevoiți să mergem să derulăm canalele manual. Cu ocazia aceasta descoperim că televizorul nostru avea și butoane de unde se putea schimba canalele. 😀

Să ne dăm voie să vedem adevărul și să renunțăm la iluziile și scenariile create de noi, pentru că ele sunt, de fapt, o formă de minciună mascată, iar mai devreme sau mai târziu ne vom lovi de ”grinda” adevărului, trezindu-ne astfel la realitate.

Să rămânem centrați în iubire și să lăsăm să vină la noi experiențele din care Universul consideră că putem învăța. Cu cât le acceptăm cu Sufletul deschis, cu atât ele se vor manifesta mai ușor pentru noi. 

Să căutăm să aflăm lecția din fiecare experiență cu care ne confruntăm!

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu