luni, 3 septembrie 2018

3.09.2018


La început de septembrie, Universul ne aduce în prim-plan vechea noastră problemă, respectiv iubirea de Sine. Ies la suprafață toate acele aspecte ale noastre pe care le-am dat la o parte și care acum vor să fie recunoscute ca parte din noi, din misiunea noastră.

Nu avem cum să avem, de exemplu, o sănătate normală a picioarelor dacă nouă nu ne plac picioarele noastre și întotdeauna avem ceva să le reproșăm. 

Toate talentele noastre pe care nu le-am recunoscut, toate darurile pe care nu le-am acceptat, toate fricile pe care le-am ascuns, toate părțile corpului de care nu suntem mulțumiți, toate acestea ies la suprafață acum tocmai pentru a primi, din partea noastră, atenția de care au nevoie, pentru că ele își cer acum dreptul la recunoaștere și la acceptare, își cer dreptul la a ne sluji și ajuta în misiunea noastră.

Tot ceea ce am lăsat în urmă și care ne aparține, tot ceea ce am cedat pentru că nu știam ce să facem cu ele, tot ceea ce este al nostru se întoarce acasă și își cere dreptul la recunoaștere. Este o întoarcere a fiului risipitor, dare care în cazul acest, nu a plecat singur de acasă, ci a fost abandonat de către noi.

Să fim atenți la intuiție și la toate mesajele pe care le primim, la senzațiile pe care corpul nostru ni le trimite. Apropo de corpul nostru, astăzi suntem provocați să începem să-l iubim, să-l acceptăm așa cum este și dacă vrem să schimbăm ceva la el numai cu iubire o putem face, pentru că prin respingere nu facem decât să accentuăm problemele pe care le avem. Uitatul în oglindă la corpul nostru, complet dezbrăcați, ne ajută să ne armonizăm mai mult cu el.

Comunicarea este și ea favorizată astăzi, venind să ne răscolească tot ceea ce nu am spus altă dată și acum a venit momentul să o facem. Important este să ne menținem echilibrul în comunicare, să nu zăpăcim pe ceilalți cu ceea ce avem de spus.

Acceptând și luându-ne înapoi tot ceea ce este al nostru vom recăpăta puterea noastră, ne vom aduce înapoi toată forța pe care am avut-o și de care avem nevoie să ne realizăm misiunea. 

Este timpul reîntregirii și al puterii! De noi depinde să ne-o luăm înapoi!

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu