marți, 4 decembrie 2018

4.12.2018


Ne privim de multe ori în oglindă, mai ales atunci când ne trezim, dimineața sau mai târziu sau când vrem să ne aranjăm. Însă, de câte ori ne-am ”uitat” la noi pentru a vedea și dincolo de imaginea fizică din oglindă? De câte ori ne-am dat voie să ne vedem și să ne percepem acolo unde se termină corpul nostru și începe partea noastră ”nevăzută”? 

Indiferent cât de grea ni se pare misiunea noastră, cât de grea ni se pare karma personală cu care am venit sau cea de neam la care am acceptat să lucrăm, toate acestea pălesc în momentul în care noi ne descoperim pe noi înșine, pentru că în acel moment ne ”trezim” și vedem în ”oglindă” tot potențialul nostru, toate darurile cu care am venit și care ne sunt veritabili aliați în acest drum pe care am venit să-l parcurgem, vedem toată puterea pe care o avem în noi și pe care nu o conștientizasem, vedem măiestria la care am ajuns de-a lungul vieților trecute.

Cu cât ni se pare mai grea misiunea, cu atât sunt mai mari darurile noastre despre noi încă nu am aflat sau de care ne este teamă să aflăm. 

Suntem într-o zi de vibrație nouă, iar pe centrul mandalei avem două nivele de mov, ceea ce ne permite să accesăm, mult mai ușor, partea nevăzută a lucrurilor, să le înțelegem sensul ”ascuns”, să ne înțelegem pe noi și misiunea noastră, dar mai ales să ne vedem pe noi cu tot ”arsenalul” cu care am venit, să ne facem un inventar al ”uneltelor” de care dispunem pentru a lucra, pentru că fiecare dintre noi are astfel de instrumente, numai să ne dăm voie să le vedem și să le folosim.

Avem provocarea lui patru astăzi, ceea ce ne poate face mentalul să sară de la o idee la alta fără a reuși să să concentreze pe ceva concret, așa că ar fi bine să cutăm să nu rămânem în acest joc al mentalului care ne poate obosi foarte tare și care ne poate bloca în a ne putea concentra pe ceva anume. 

De aceea, astăzi avem nevoie să ne găsim momentul nostru de meditație, pe de o parte pentru a putea să ne echilibrăm mentalul, iar pe de altă parte pentru a putea accesa cunoașterea pe care Universul ne-o oferă și care numai astfel poate fi accesată.

 Și, din mesajele pe care le primim, poate dăm și altora din ele, pentru a-i ajuta să se descopere și ei.

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu