vineri, 8 iunie 2018

8.06.2018


Astăzi ne îndreptăm către interiorul nostru şi coborâm acolo unde nu am mai fost de mult sau poate niciodată, pentru a începe să eliberăm, treptat, darurile cu care am venit şi de care avem nevoie pentru a ne realiza misiunea.

De ce neapărat astăzi? Pentru că a avem toate datele necesare. Numerologic, avem provocarea curajului, deci să ne asumăm curajul vieţii noastre şi a modului în care o trăim. Avem puterea de a ne crea limite şi de a pune stop la tot ceea ce ne blochează, la împrăștierea energiilor în toate direcţiile, ceea ce ne permite să ne concentrăm pe ceea ce vrem să facem cu adevărat, pe ceea ce este important pentru noi. 

Din mandală, avem provocarea iubirii de Sine, ceea ce ne poate pune în situaţii în care să spunem STOP, m-am săturat să mă las pe ultimul loc; de azi înainte încep să mă ocup şi de mine. Aşa că dacă astăzi cineva ne minimizează efortul pe care l-am făcut pentru el sau timpul pe care i l-am acordat, să nu o luăm personal, pentru că este modul prin care Universul ne atenţionează să nu mai sărim imediat să facem lucruri pentru alţii şi, în acest mod, să fugim de noi înşine şi de misiunea noastră. Dacă această atenţionare vine prin persoane la care nu ne-am fi aşteptat niciodată, şi care prin atitudinea lor, ne provoacă o mare supărare, este tot din cauza noastră, pentru că nu am ascultat semnalele care ni s-au tot trimis şi a fost nevoie să fie folosite aceste persoane pentru a ne trezi.

Tot din mandală avem puterea pe cuvânt, chiar pe centrul ei, ceea ce ne permite să determinăm cu ajutorului cuvântului rostit, aşa că astăzi ar fi bine să vorbim doar despre lucrurile pe care dorim să le facem, să rostim afirmaţii pozitive, iar rugăciunile pe care le rostim să fie de mulţumire, chiar dacă lucrurile pe care le dorim nu le avem încă. Mulțumim ca şi cum le-am fi primit deja, ca şi cum ni s-ar fi întâmplat deja.

Reuşind să dăm glas dorinţelor noastre, vom activa şi roşul de pe nivelul doi, obţinând astfel o forţă de atracţie şi mai mare.

Comoditatea din colţurile celui de al doilea nivel ne poate sta în cale, dar nu este obligatoriu să şi rămână acolo. Şa urma urmei avem suficientă putere pentru a trece peste ea. Să nu uităm, aşa cum spuneam şi zilele trecute că ea este direct proporţională cu refuzul nostru a de a modela materia şi energia. 

Aşa că, având toate aceste date, poate avem chef de un experiment, acela de a ne folosi de aceste energii şi de a începe să determinăm, ca un adevărat Creator care suntem. Numai lucrând înţelegem cum funcţionează lucrurile, cum se mişcă şi care este cinetica lor. De pe margine putem doar să privim.

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu