luni, 21 ianuarie 2019

21.01.2019


Energia vindecătoare de astăzi vine să ne învețe să punem limite, să ne vedem de treburile noastre pentru a le și putea finaliza, să evităm să ne mai risipim timpul pentru alții care nu apreciază efortul nostru și să-l investim în noi. 

De ceva timp încoace, cei care citiți mereu postările acestei pagini, ați observat că am început să pun foarte mult accentul pe iubirea de Sine, pe care suntem tentați să o asociem cu egoismul, însă vă asigur că nu în niciun caz nu este vorba de egoism atunci când ne ocupăm să ne cunoaștem mai bine și să învățăm să ne ocupăm de noi înșine și să merităm lucruri în viață, deoarece și pentru acest lucru am venit în viața aceasta.

Este posibil ca partea cu egoismul să ne fie aruncată în față mult mai des atunci când vrem să schimbăm lucrurile, când vrem să ne întoarcem și către noi și misiunea noastră, mai ales de către cei care erau abonați la timpul nostru, atenția noastră și s-o spunem și direct, abonați la energia noastră. Și atunci încep manipulările sentimentale, inducerea unei stări de vină etc., astfel încât să ne față să renunțăm la demersul nostru. Numai că, așa cum atingem un punct dureros și organismul nostru are un răspuns automat sub forma unei reacții fizice, așa și în acest caz, reacțiile pe care le primim de la ceilalți nu sunt altceva decât un semn că noi am început să ne extragem de acolo, să ne luăm energia înapoi și să ne concentrăm pe ceea ce avem noi de făcut.

Avem provocarea iubirii de Sine astăzi, iar acest lucru ne pune în fața dilemei - mă ocup de mine și nu dau atenția tuturor vocilor din spatele meu sau continui să-mi investesc timpul și energia în folosul celorlalți, dar mai puțin al meu? Este ca la o intersecție la care avem de ales să mergem într-o direcție sau în alta, iar răspunsul, în acest caz, se alege pe baza intuiției noastre, asta dacă nu am acoperit-o cu tone de gânduri și scenarii negative și acum nu mai știm, efectiv, ce mai este bine pentru noi.

Galbenul de pe nivelul doi ne cheamă la acțiune, pentru că nu mai putem aștepta, la infinit, să ne decidem. De asemenea, suntem chemați să vedem adevărul așa cum este el, să nu ne mai mințim pe noi înșine.

A învăța să punem limite este primul mare pas în întoarcerea către noi înșine, pentru că acolo, între limitele pe care noi le-am stabilit, putem să ne dezvoltăm cel mai bine. Tot ceea ce avem de făcut este să și vrem. Așa că, de noi depinde ...

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.


#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu