duminică, 18 august 2019

18.08.2019

Galbenul este pe centrul mandalei de astăzi, însă de data aceasta vine să ne atragă atenţia asupra altui aspect din viaţa noastră, respectiv relaţia cu banii şi modul în care ne raportăm la ei, modul în care lucrăm cu ei.

Suntem într-o zi de vibraţie unsprezece, dar cu o provocare pe nouă, iar dacă reuşim să ne lăsăm intuiţia liberă, dacă nu o blocăm cu mintea noastră, atunci vom reuşi să înţelegem ce anume blochează relaţia noastră cu banii, ce anume avem de înţeles şi ce schimbări avem de făcut, pentru că atunci ne dăm voie să vedem lucrurile de sus şi nţelegem mult mai bine puzzle-ul numit viaţă.

Dacă ne uităm mai atent pe mandala de astăzi, vom vedea că pe centrul ei avem tiparul de pustnic, ceea ce ne scoate, la suprafaţă, convingerile vechi şi nu mă refer la cele din anii trecuţi, ci mai degrabă din vieţile trecute, cu privire la bani, la modul în care îi câştigăm, dar mai ales cât de mult reuşim să ne bucurăm de ei şi să-i facem parte din viaţa noastră.

Cât de mult am înţeles că vieţile trecute de pustnici nu se mai aplică în viaţa aceasta? Cât de mult am înţeles că modul cum am acţionat atunci a fost valabil pentru atunci şi, chiar dacă ne-a ajutat să ne ridicăm nivelul de vibraţie, prin toate limitările pe care ni le-am pus, prin austeritatea acelor vieţi, acum nu mai merge să le experimentăm pentru că acum a sosit scadenţa acelor vieţi, în sensul că tot ceea ce atunci am negat, printre care şi banii, acum am, venit să le învăţăm, să lucrăm cu ele, tocmai pentru a înţelege că şi ele fac parte din viaţa noastră, că şi ele sunt îngăduite de Dumnezeu şi faptul că ele au fost folosite greşit de către oameni nu le face neapărat rele?

Am fugit de bani pentru că i-am considerat "ochii unuia cu coarne"? Am fugit de ei pentru că în numele lor s-au produs crime şi s-au purtat războaie? Acum este momentul să învăţăm să-i folosim corect, să le acordăm importanţa cuvenită, să-i învăţăm şi pe alţii să-i utilizeze corect şi să nu se mai teamă de ei.

Ne-am întrebat vreodată oare câte idei bune au murit din faşă din cauză că, la nivel de Sine, creatorii acelor idei aveau o problemă cu banii şi au realizat că, prin punerea în practică a acelor idei, ar fi câştigat mulţi bani? Oare câte afaceri nu au demarat tocmai din această cauză? Sau câte au murit la scurt timp după demarare?

Banii sunt o energie şi ca orice energie va rezona cu locurile şi oamenii care îi apreciază, îi cheamă, le oferă respectul cuvenit. De aceea, dacă vrem să îi avem în preajma noastră cât mai des şi cât mai mulţi este momentul să începem să facem din noi înşine un loc în care ei să vină, să schimbăm tiparele după care interacţionăm cu ei, care fie vorba între noi, sunt aşa de arhaice că râd şi curcile de noi. Este momentul să ne iubim mai mult şi să ne deschidem în faţa lor.

De asemenea, astăzi să fim atenţi şi la vălurile pe care ni le-am creat şi care ne împiedică să vedem lucrurile aşa cum sunt şi să primim ghidarea Universului.

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii. 
 
#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata,
#numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu