vineri, 24 ianuarie 2020

"Lanţurile" noastre cele de toate zilele ...




Ne naşte, trăim şi, la un moment-dat plecăm din această viaţă. Nu am spus nimic nou, însă am vrut ca, încă o dată, să ne reamintim acest proces prin care trecem cu toţii şi pe care îl acceptăm mai mult sau mai puţin.

Ceea ce facem între momentul naşterii şi cel al plecării ne va influenţa foarte mult existenţele viitoare, aşa cum, această existenţă ne-a fost influenţată de către existenţele trecute. Da, ştiu, reîncarnarea este, de multe ori, un subiect tabu, dar acest lucru nu înseamnă că ea nu există. Până în anul 553 nu era nicio problemă cu reîncarnarea. După cel de al cincilea conciliu ecumenic de la Niceea, reîncarnarea a devenit brusc o "eroare dogmatică"😀 (http://adevarulesubochiitai.blogspot.com/2015/03/reincarnareaun-adevar-tinut-sub-cheie.html)

Am fost învăţaţi să mergem înainte oricât de mari ar fi problemele noastre, să ne ridicăm de fiecare dată când suntem doborâţi la pământ şi aşa mai departe. Numai că nu ni se spune de ce avem probleme aşa de mari sau de ce suntem doborâţi la pământ în diferite momente ale vieţii noastre. 

Şi, atunci, invariabil, apare întrebarea de o mie de puncte: unde este Dumnezeu atunci când se întâmplă aceste lucruri şi de ce nu ne ajută? Şi aşa ajungem să dăm vina pe El pentru toate probleme noastre, pentru tot ceea ce ni se întâmplă rău, deşi ar fi cinstit să "dăm vina pe El" şi pentru ceea ce ni se întâmplă bun.

În toată această ecuaţie uităm să adresăm o întrebare esenţială şi anume: ce am greşit eu de mi s-a întâmplat acest lucru? Pentru a răspunde la această întrebare este nevoie ca şi noi să ne schimbăm modul de a gândi, pentru că dacă ne uităm la viaţa noastră şi observăm că am făcut mult bine şi ne-am ţinut departe de rău, atunci putem opta pentru teza unui Dumnezeu rău, care ne pedepseşte, însă dacă începem să luăm în calcul şi posibilitatea vieţilor trecute, atunci problema se schimbă.

Chiar dacă suntem buni în viaţa aceasta şi facem multe lucruri frumoase pentru ceilalţi şi ajutăm omenirea prin acţiunile noastre, nu întotdeauna am fost aşa şi am avut viaţi în care am omorât, şi poate nu un om sau doi, ci poate sute sau chiar mii şi poate chiar ne-a plăcut să facem acel lucru sau poate am distrus case, am incendiat sate şi oraşe şi scenariile pot continua.

Însă dincolo de toate acestea, prin care cu toţii am trecut, sunt acţiunile pe care ni le-am făcut noi nouă, cele prin care ne-am "legat" pe noi înşine, cele în care ne-am BLESTEMAT pentru diferite lucruri, plus jurămintele pe care le-am făcut. Conform DEX-ului online (https://dexonline.ro/intrare/blestem/6183), blestemul este "Invocare a unei nenorociri (sau a mâniei divine) împotriva cuiva", acea persoană putând fi chiar noi înşine.

Dacă altă dată am ucis şi acum (fără să mai ştim neapărat ce am făcut atunci), în această viaţă, este nevoie să avem grijă de oameni, poate chiar de cei pe care i-am ucis, iar prin efortul nostru ne "spălăm" greşeala de atunci, în ceea ce priveşte blestemele pe care singuri ni le-am făcut este nevoie să lucrăm pe ele şi să le dezlegăm, dacă vrem să avem o viaţă împlinită.

Aşa că dacă astăzi ne întrebăm de ce anume ni se întâmplă anumite lucruri rele, de ce avem tot felul de piedici, atunci este cazul să medităm puţin la situaţia în care aceste piedici au fost create chiar de noi înşine, în alte existenţe, iar acum culegem "roadele" acelor acţiuni.

Venim, din trecut cu aceste "corzi" care sunt legate de noi şi care ne fac să înaintăm, prin viaţă, ca printr-o mlaştină, iar dacă am reuşi să ne vedem de sus este ca şi cum am trage sute de astfel de "corzi" după noi, iar singura modalitate de a scăpa de ele este să înlăturăm acea energie negativă care se găseşte la capătul celălalt al "corzilor", pentru că, în acel moment, va dispărea şi coarda.

Nu este o muncă uşoară, dar este o muncă pe care o avem de făcut dacă vrem ca viaţa noastră să se desfăşoare în alt fel, dacă vrem să manifestăm mult mai uşor, ca să nu mai spun că în existențele viitoare nu vom mai manifesta acele probleme.

Dar să zicem că nu suntem preocupaţi de existențele viitoare, ci de cea de acum. Ce avem de făcut? În primul rând, să identificăm domeniile în care avem cele mai multe probleme, cele care se repetă la anumite intervale de timp. Dacă dorim să aprofundăm căutarea ne putem folosi de măsurătorile radiestezice. Următorul pas este să trimitem lumină către acele momente când am creat dezechilibrele, când am spus acele autoblesteme. Este bine să le luăm pe rând, concentrându-ne pe unul până când lucrurile încep să se schimbe în viaţa noastră, iar acea problemă dispare complet. 

Cine nu foloseşte niciun sistem energetic, are la îndemână rugăciunea, condiţionând ca lumina ei să se ducă acolo unde există autoblestemele legate de acea problemă. Cine are acces la un anumit sistem energetic se poate folosi de simboluri sau algoritmi pentru a modula energia şi a o direcţiona către acel autoblestem.

După ce vom termina cu autoblestemele, putem continua cu eliminarea blestemelor pe care le-am pus peste alte persoane, ieşind astfel din bula karmic pe care am creat-o atunci când am generat blestemele.

Aşa că, la întrebarea: unde este Dumnezeu atunci când ne se întâmplă lucruri rele şi de ce nu ne ajută?, răspunsul poate fi: alături de noi, căutând să limiteze cât mai mult efectele negative ale problemelor pe care singuri le-am generat în existenţele trecute.

Să ne fie de folos! Dumnezeu ne ajută, dar oare, noi ne ajutăm?

Acum ştim ce avem de făcut. Facem sau găsim noi scuze?

Sursa foto: 
- https://www.freepik.com/free-photo/blond-businessman-angry-expression_1030597.htm#page=4&query=chained&position=22
- https://www.freepik.com/free-photo/blond-businessman-angry-expression_1030595.htm#page=4&query=chained&position=42

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii. 
 
#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata,
#numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu