joi, 25 octombrie 2018

25.10.2018


Dacă acum două zile eram sprijiniți să spunem lucrurilor pe nume, să vorbim, acum suntem sprijiniți să ne manifestăm cealaltă formă de comunicare, adică să scriem.

Fie că o facem în scop terapeutic, să scriem despre lucrurile care nu ne dau pace și pe care altfel nu le putem exprima, fie că scriem ca parte a misiunii noastre, este foarte important să ne ascultăm intuiția și să dăm voie Universului să transmită  prin noi informațiile pe care dorește să le comunice celorlalți și chiar nouă înșine.

Când am luat ultima dată un pix în mână și am început să scriem pur și simplu, fără a căuta în mod special să atingem un subiect anume, pentru ca la final să ne surprindem și noi de lucrurile pe care le-am spus acolo? Așa arată scrisul sub ghidarea Universului, cel în care nu căutăm noi neapărat să ne spunem punctul de vedere. 

Ne plângem, uneori, ca să nu spun adesea, că noi nu primim informații din partea Universului, că nu noi nu vorbește așa cum o face cu alții. Ne-am gândit oare că nu i-am dat mijloace prin care să comunice cu noi? Cum ar fi dacă de astăzi înainte am face un pact cu Universul și i-am dat voie să ne comunice informațiile de care noi avem nevoie prin intermediul scrisului? Pare o chestie prostească? Nu cumva aceasta este, de fapt, părerea EGO-ului? Avem curaj să o încercăm? Din punctul de vedere al Universului orice mijloc prin care noi îi dăm voie să ne comunice informații este unul binevenit și în niciun caz nu consideră acest lucru o chestiune prostească.

De asemenea, tot la acest capitol, al modului în care lăsăm Universul să se exprime prin noi, este și creativitatea, pe care, la fel, o putem pune în slujba Universului ca mijloc prin care să se comunice cu noi.

În privința provocării de astăzi, să fim atenți unde ne-am împrăștiat energia și avem astfel un răspuns al faptului că nu suntem eficienți în acțiunile pe care le facem. O soluție bună ar fi să ne refacem aura și astfel să ne aducem înapoi energia împrăștiată.

De asemenea, să fim atenți la modul în care gândim, la cât de mult ne dezechilibrează gândurile noastre, dar și la ceea ce EGO-ul nostru vrea să ne impună.

Pentru cei interesați, duminică, 28 octombrie, de la ora 10.00, ne vedem la un alt curs on-line de mandale. Detalii aici: 
https://www.facebook.com/events/341543356602244/

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu