sâmbătă, 3 noiembrie 2018

3.11.2018

Atâta timp cât suntem pe Pământ vom avea ceva de vindecat, așa că fiecare zi care ne expune la energia vindecătoare este o zi câștigată, mai ales dacă înțelegem cum să-i folosim energia spre binele nostru.

Venim, la întrupare, cu planuri mari, însă, pe parcurs, uităm de ele și este nevoie să ni se reamintească rolul nostru aici, să ni se reamintească ”fișa întrupării”, lucrurile pe care am venit să le rezolvăm. Și, de fiecare dată dată, apare veșnica întrebare ”Ce am eu de făcut?”. Și, tot cam de fiecare dată, răspunsul, atunci când vine direct și evident, ne deranjează și căutăm să nu-l acceptăm, pentru că, în acel moment, s-ar opri căutarea noastră și ar fi nevoie să ne concentrăm, efectiv, pe ceea ce am avea de făcut.

Pentru tot ceea ce am greșit, pentru tot ceea ce am învățat eronat, pentru tot ceea ce nu am făcut atunci când era în misiunea noastră, pentru toate aceste lucruri venim înapoi și le reluăm până când ajungem să le rezolvăm, până când ajungem să învățăm și până când, supuși acelorași tentații, vom învăța să nu mai facem aceleași greșeli și astfel să trecem mai departe.

Ceea ce avem de înțeles este că aceste lucruri le manifestăm aici, în viețile de pe Pământ, pentru că acolo sus sunt ”cuminți” și ”ascultători”, însă aici, în mijlocul tentațiilor ne dăm testul și arătăm Universului ceea ce am învățat ... sau nu.

Energia vindecătoare de astăzi vine să ne ajute să lucrăm cu noi înșine tocmai pentru a putea să ne învățăm lecțiile, pentru a ne asigura energia necesară pentru a trece diferite obstacole. Avem nevoie să creștem ca să trecem peste anumite provocări, avem nevoie de acea masă critică de energia care să ne ridice deasupra problemelor și astfel să le putem vedea rezolvarea. Avem nevoie de limite puternice care să ne permită să ne întoarcem către noi înșine și să ne curățăm Sufletul pentru a-l ajuta astfel să devină mult mai puternic.

Să ne orientăm, așadar, toată această energie vindecătoare către aura noastră care ne oferă astfel spațiul necesar în interiorul căruia să ne cunoaștem pe noi înșine și să devenim mult mai puternici, dar și către Sufletul nostru, pe care îl ținem, de multe ori, la colț de teamă că ceea ce o să ne spună o să ne pună în lumina adevărului și astfel nu vom mai avea pe ce anume să mai dăm vina.

Odată ce ne-am consolidat aura și am dat putere Sufletului, mentalul nostru nu mai poate face pe ”nebunul”, fiind astfel nevoit să se supună regulilor, nemaiputând astfel să-și facă de cap cum vrea și când vrea.

Să ieșim în natură, să facem lucruri care ne bucură Sufletul, să schimbăm mediul, să rămânem dinamici, dar să ne dăm și voie să ne odihnim, însă, cel mai important este să ne dăm voie să fim noi înșine.

Universul ne ajută să ne vindecăm, dacă noi ne dăm voie să ne vindecăm. Iar acest lucru numai de noi depinde.

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu