miercuri, 13 februarie 2019

13.02.2018 - a treia zi de vindecare

Pentru astăzi avem în prim-plan vindecarea credinţei şi a relaţiei cu Divinitatea. 

Cum spuneam şi altă dată, venim din vieţi anterioare în care am experimentat diferite religii, iar fiecare dintre ele are plusurile şi minusurile. În funcţie de gradul nostru de evoluţie şi de cât de mult ne lăsăm ghidaţi de Divinitate, ajungem să experimentăm partea de ritual a religiei în care ne naştem, rămânând tributari ritualului sau ajungem să înţelegem modul în care religia respectivă ne poate ajuta să evoluăm.

Dincolo însă de toate religiile, este relaţia personală pe care o avem cu Dumnezeu, iar la această relaţie avem de lucrat fiecare dintre noi, fiind parte a misiunii noastre aici, în viaţa aceasta, pentru că atunci când stabilim o relaţie directă cu El începem să simţim, începem să înţelegem altfel lucrurile. 

Fără a judeca, este nevoie să începem să ne curățăm de tot ceea ce am învăţat greşit în alte vieţi, în religiile în care am trăit, iar pentru acest lucru avem nevoie să ne reportăm direct la Divinitate, să cerem ghidare şi să şi punem în practică ceea ce am primit ca informaţie, deoarece Universul are un plan pentru fiecare dintre noi, cu condiţia să dorim să-l aplicăm. 

De asemenea, este nevoie să începem să ne iertăm pentru tot ceea ce am greşit altă dată faţă de religia în care am trăit. Apropo de asta, poate ar fi bine să ne observăm mai bine relaţia pe care o avem cu religia pe care o avem în viaţa aceasta, dar şi cu preoţii, pentru că tot ceea ce ne deranjează nu reprezintă altceva decât neiertări cu care venim din altă viaţă, inclusiv referitoare la vieţile în care am fost preoţi, călugări, maici, pustnici etc. 

Tot ceea ce am greşit atunci ne facem să avem o relaţie distorsionată cu religia actuală, deoarece, în primul rând, nu ne iertăm greşelile de atunci şi credem că dacă stăm deoparte de religie nu vom mai repeta acele greşeli. 

În primul rând, să ne iertăm pe noi înşine pentru aceste greşeli, iar în al doilea rând, să cerem Divinităţii să ne ghideze în a le rezolva şi a ne armoniza cu religia în care trăim.

De asemenea, astăzi ar fi bine să observăm cât de mult credem noi cu adevărat în Dumnezeu, în soluţiile şi ajutorul pe care ni le dă, cât de puternică este convingerea noastră că chiar vom primi ajutor, pentru că atunci când reuşim să întărim această convingere, atunci putem spune că credem cu adevărat, iar în acel moment am făcut un mare pas în educarea mentalului nostru.

Tot acest context vine într-o zi în care provocarea noastră majoră este iubirea şi iertarea de Sine. Dacă noi nu ne iertăm pentru greşelile noastre, de ce am avea pretenţia să o facă altcineva? Tot ceea ce am greşit a rămas în trecut, chiar şi greşelile de ieri au rămas tot în trecut, aşa că regretele şi pusul de cenuşă în cap nu ne ajută cu nimic. Ne ajută, în schimb, în primul rând, conştientizarea, înţelegerea greşelii, iar în al doilea rând, acțiunile concrete, ceea ce facem efectiv pentru a îndrepta aceste greşeli.

Să fim atenţi la intuiţie astăzi, deoarece suntem într-o zi de vibraţie nouă şi care ne aduce multe informaţii şi conştientizări dacă le dăm voie să vină!

P.S. Dacă ai curajul să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii.


#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #denoidepinde, #traiestetiviata, #numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu