marți, 27 iunie 2017

27.06.2017

Rămânem şi astăzi în zona religiei şi rugăciunii. Cum spuneam zilele trecute, este o perioadă în care această energie apare mult mai des, aducându-ne diverse provocări.

Astăzi, ea vine să ne scoată la suprafaţă acele aspecte pe care le mai avem de rezolvat, acele aspecte care ne fac uneori să ne îndepărtăm de această energie, ajungând până la forme mult mai grave, cum ar fi denigrarea anumitor religii sau a celor care slujesc în cadrul lor.

Este clar că facem acest lucru dintr-o neiubire pe care o avem la nivel de Sine, pentru că dacă am apela la o meditaţie mai profundă sau chiar la o sesiunea de regresie, este posibil să descoperim că religia pe care  acum o contestăm, a fost, cândva, în vieţile noastre trecute, una pentru care ne-am dat viaţa sau am ajuns să fim un fanatic al ei, să ucidem în numele ei.

Totodată, este de la sine înţeles că, la momentul acela din trecut, am greşit faţă de religie şi de aceea ne confruntăm acum cu astfel de experienţe, tocmai pentru a conştientiza greşelile de atunci şi de a le remedia acum.

Nu întotdeauna avem capacitatea de a înţelege unde am greşit şi de ce ni se întâmplă anumite lucruri acum, dar putem ruga Universul să ne ajute să aflăm, iar dacă cedăm controlul şi lăsăm Divinitatea să ne conducă, cu siguranţă vom găsi o rezolvare a problemei noastre. Este foarte important să ajungem să facem voia Divinităţii, pentru că "Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri."

Până la urmă, ceea ce ni se cere este să credem, pentru că ajungând să credem în Dumnezeu, ajungem să ne identificăm cu Universul şi să nu ne mai considerăm separaţi de el, ci parte din El.

Mentalul, şi astăzi este o zi de mental, este cel care vede separarea, deţinerea controlului iluzoriu, de aceea lecţia acestor zile este lăsarea controlului în seama Divinității. Putem, oare să spunem "Doamne, facă-se voia Ta!" şi să ne debarasăm de rezultatul final, fiind perfect convinşi că Dumnezeu ştie ce face? Sau mai verificăm din când în când să vedem dacă Dumnezeu nu ne-a uitat sau pierde timpul pe Facebook 😀 în loc să lucreze la ceea ce L-am rugat? Aici este dovada adevărată a credinţei noastre. Iar rezultatul este direct proporțional cu cât avem mai multă credinţă.

Să-l lăsăm pe Dumnezeu să lucreze, dacă tot i-am dat de lucru, iar noi să ne vedem de viaţă mai departe, pentru că avem multe de învăţat.

În final, să facem pace cu Dumnezeu şi să începem să-L iubim la nivel de Sine, pentru că din această neiubire ne vin probleme noastre. Iubindu-L pe el, ajungem să ne iubim, de fapt, pe noi înşine şi totul în jurul nostru se va schimba, pentru că vom schimba vibraţia pe care emitem şi recepţionăm.

Între timp am putea să mai scriem ceva, pentru astăzi energia scrisului este iar alături de noi, ajutându-ne cu ceea ce am început ieri. Să ne folosim mentalul în mod creativ şi să-l punem în slujba proiectului nostru literar, împiedicându-l astfel să zburde aiurea prin tot felul de scenarii nerealiste, dar care îl stimulează şi îi dau impresia că munceşte.


#manadaledelumina, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu