vineri, 30 iunie 2017

30.06.2017

Încheiem această lună într-o notă frumoasă ... sau nu. Energia iubirii vine şi ne înconjoară astăzi şi ne ajute să ne relaxăm, să ne detensionăm şi să privim viaţa mult mai liniştiţi, mult mai încrezători. Ne ajută să luăm deciziile din iubire şi nu din frică. 


De asemenea, ne ajută să vedem unde am greșit faţă de noi, în ultima perioadă, unde am manifestat neiubirea şi din ce tipare nu am reuşit să ieşim. 

De aceea, iubirea aduce astăzi, în primul rând, compasiunea faţă de propria persoană, faţă de greşelile pe care le-am făcut. O să vă întrebaţi, dar de ce compasiunea dacă am greşit? Dacă avem compasiune, data viitoare este posibil să greşim din nou. Sunt total de acord, numai că, de cele mai multe ori, greşim pentru că aşa credeam că este corect, aşa aveam formată convingerea, tiparul, iar acest tipar este, de cele mai multe ori, din vieţile anterioare sau, dacă este din viaţa aceasta s-a format de când eram copii mici şi am primit toate aceste informaţii ca adevăruri absolute, pe baza a ceea ce am văzut la părinţii noştri.

Avem nevoie de compasiune faţă de noi înșine pentru că numai astfel putem trece peste autocritica permanentă şi astfel ne dă curajul că mergem mai departe şi să vedem că ceea ce noi credeam că este corect, de fapt nu este. Compasiunea faţă de noi înşine ne ajută să învăţăm mai bine din fiecare pas făcut, chiar dacă a fost o greşeală, poate era chiar greşeala pe care o făceam repetat, dar odată înţeles locul în care greşim, atunci vom învăţa lecţia data viitoare, pentru că, aşa cum am văzut şi din mandale, Universul ne aduce din nou şansa de a relua un lucru şi de a-l face bine, dacă data trecută am greşit.

Este de ajuns tiparul greşit pe care îl avem implementat, nu mai este nevoie şi de cineva care să ne critice toată ziua, adică de noi înşine care altfel nu am face decât să ne afundăm tot mai mult în "mocirlă" şi să nu mai ieşim de acolo.

Să vedem, aşadar compasiunea ca şi o ancoră pe care o aruncăm în viitor şi care ne trage după ea, pe drumul cel bun. 

Iar dacă am înţeles aceste lucruri, astăzi, fiind zi de vorbit şi de comunicat cu ceilalți, le putem spune şi lor aceste lucruri legate de compasiune, îi putem învăţa să o manifeste şi să se ierte, pentru că noi oamenii rar ştim să ne iertăm pe noi înşine.

Grădina sau florile de pe balcon ne ajută să ne relaxăm, cu condiţia să le ajutăm şi noi astăzi cu prezenţa şi implicarea noastră.

Să fim atenţi la comoditatea de astăzi, pentru că este posibil să ratăm anumite ocazii favorabile din cauza ei.

De asemenea, manifestând iubirea astăzi, trecem peste tensiuni şi situaţii conflictuale, dar şi peste probleme de imunitate.

Să răspândim iubire în jur şi să manifestăm iubire. În final tot la iubire vom ajunge, indiferent că va fi în viaţa aceasta sau peste alte o sută de vieţi. De noi depinde când.


#manadaledelumina, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu