miercuri, 24 aprilie 2019

24.04.2019

Cum ar fi dacă astăzi am folosi cuvintele în avantajul nostru? Cum ar fi dacă am începe să schimbăm frazele devenite deja celebre în vocabularul autosabotării noastre ("Ştiam eu că nu-mi iese niciodată nimic!", "Eram sigur că la mine nu se întâmplă nimic bun!", "Cum oare puteam să cred că o să am astăzi noroc, dacă eu nu am niciodată?" şi lista poate continua), cu fraze care să ne dea mai multă putere?

Este adevărat că, în primă fază nu credem în ele şi ne poticnim şi când le rostim, dar cum de-a lungul timpului le-am dat putere celor negative, prin folosirea lor repetată, tot de-a lungul timpului putem să le dăm putere şi celor pozitive prin folosirea lor repetată. La urma urmei este o chestiune de voinţă, de a vrea să facem, pentru că, aşa cum spuneam şi altă dată, statul pe margine şi gânditul prea mult sunt cei mai mari duşmani ai acţiunilor concrete.

Cuvintele noastre ne pot ajuta să ne vindecăm, cu condiţia să alegem să le folosim în modul pozitiv, cel care ne aduce putere, mai ales astăzi, când avem provocarea lui şase, care ne poate aduce multă confuzie, iar folosind cuvintele în modul în care să ne sprijine şi să ne ridice, poate fi de un real ajutor în a ieşi din această stare de confuzie, plus că ne dă şi mai mult curaj în tot ceea ce vrem să facem.

Şi, dacă tot ne folosim de puterea cuvintelor, atunci să întărim această putere şi prin acţiuni concrete, pentru că astfel începem să materializăm mai uşor, iar ceea ce dorim să facem se poate realiza mult mai repede. Important este să ne păstrăm voinţa cât mai puternică, pentru că astfel activăm roşul de pe nivelul doi, care ne poate aduce multă vitalitate şi forţă.

Oricare ar fi provocările pe care le întâlnim astăzi, să căutăm să rămânem într-o stare de neutralitate, deoarece avem vibraţia zilei pe patru, ceea ce înseamnă că avem capacitatea de a vedea şi partea lor pozitivă, dar şi pe cea negativă şi de a lua deciziile în consecinţă, fără a cădea într-o extremă sau alta.

Să fim cât mai atenţi la intuiţie, pentru că ne aduce multe soluţii de a rezolva lucrurile care ni se par greu sau imposibil de rezolvat!

P.S. Fiecare dintre noi este diferit şi, chiar dacă suntem născuţi în aceeaşi zi, evoluăm diferit, iar dacă vrei să afli lucruri despre tine şi despre ceea ce poţi face cu adevărat, te aştept pentru interpretarea mandalei personale. Poţi obţine aici mai multe informaţii. 

#manadaledelumina#mandalazilei#evolutiespirituala#denoidepinde#traiestetiviata,
#numerologiaKundalini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu