joi, 9 martie 2017

09.03.2017


O zi a cărei vibraţie era de mult aşteptată. Prea multe întrebări şi prea puţine răspunsuri, determină spiritele să aştepte astfel de zile care facilitează conectarea mai uşoară cu Universul.

Totodată, prin energia pe care ne-o transmite, Universul ne trimite ghidarea de care avem nevoie, dar pe care încă nu am învăţat sau am ignorat să o căutăm în noi.

Pentru a valorifica la maxim potenţialul aceste zile este bine să ne găsim, pe parcursul zilei de astăzi, momentul nostru de linişte în care să intrăm, prin intermediul meditaţiei, în dialog direct cu Creatorul şi să înţelegem ce anume doreşte ca noi să facem. Avem nevoie de aceste informaţii, pentru a ne confirma sau nu, că drumul pe care suntem este cel bun, că am făcut alegerile corecte. De aceea este necesară practicarea meditaţiei timp de 20-30 min.

De fapt, avem nevoie să ne reconectăm cu locul de "acasă", acolo de unde am venit la întrupare în viaţa aceasta şi unde, mai devreme sau mai târziu, ne vom reîntoarce. 

Este o zi în care semnele vin pe căi diferite, de aceea ar fi bine să le urmărim cât mai atent.

Iubirea vine să însoţească vibraţia zilei ajutându-ne să ne acceptăm mai bine rolul pe care îl avem de jucat, dar mai ales să începem să ne iubim mai mult pe noi înşine.

Este bine să evităm minciuna astăzi. De asemenea, să evităm tendinţele de inflamare a orgoliului spiritual, pe principiul "Lasă că ştiu eu mai bine!" 

#mandaledelumina #bucurativadeviata #spargemtiparele #evolutiespirituala #numerologie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu