miercuri, 22 februarie 2017

22.02.2017

Ce este mult strică, spune un proverb. Prea mult roşu am avut luna aceasta în mandalele diferitelor zile. Pe de altă parte Universul nu lasă să cadă nici măcar un fir de praf fără să i se ştie exact poziţia.

Aşa că, şi în cazul roşului de luna aceasta, Universul ştie exact de ce anume ne-a expus unei cantităţi aşa de mari. Ne-a ajutat astfel să ne identificăm frustrările şi fricile ca să le putem corecta, să vedem, pe principiul oglinzii, la alţii, lucrurile pe care şi noi le avem de rezolvat. 

De fapt, toată această etapă a avut ca scop să scoatem, de sub preş, tot ceea ce noi am ascuns şi nu am vrut să vedem de teamă ca nu cumva ceilalţi să ne considere vulnerabili, ca nu cumva să "cădem" de pe "piedestalul" pe care am fost urcaţi sau pe care am urcat singuri. Conştientizarea fricilor este primul pas spre soluţionarea lor.

Astăzi, manifestarea iubirii, în primul rând faţă de noi înşine, ne ajută să trecem mult mai uşor peste toate problemele pe care le-am identificat, iar starea care ar fi bine să ne caracterizeze ar fi cea de bucurie, pentru că ne-am identificat şi acceptat blocajele şi acum putem lucra la îndepărtarea lor. Faptul că le-am identificat şi le-am acceptat ne arată că am atins un anumit nivel de evoluţie spirituală şi că toată munca noastră a dat roade, chiar dacă, pe parcurs ne-am îndoit de ceea ce făceam.

Aşa că astăzi, este momentul să dăm fricilor noastre cât de multă iubire putem, să le scoatem cât mai mult la suprafaţă şi să le "dezbrăcăm" de haina grandorii, pe care tot noi le-am dat-o. Odată scoase la suprafaţă, îşi pierd o parte semnificativă din putere, pentru că acum le ştim, dar mai ales, ştim cum să le abordăm şi unde să lucrăm cu noi pentru a nu mai rezona cu ele şi pentru a le elimina definitiv.

Este, de asemenea, o zi foarte bună pentru comunicare verbală şi pentru a-i învăţa şi pe alţii cum să-şi identifice propriile frici şi cum să lucreze la eliberarea din închisoarea lor.


#mandaledelumina #bucurativadeviata #spargemtiparele #evolutiespirituala #numerologie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu