sâmbătă, 2 decembrie 2017

2.12.2017


Am înţeles ceva din ziua de ieri? Am avut curajul să ne dăm voie să primim informaţiile de care aveam nevoie sau am rămas în aceeaşi stare perpetuă de "aşteptare" şi nonacţiune? 

Am observat, în ultima perioadă, că ne afundăm tot mai mult într-o stare de a întreba şi a aştepta răspunsuri, ceea ce nu este neapărat rău. Problema este când răspunsurile vin, dar noi nu vrem să le auzim, să le vedem, să ţinem cont de ele, de parcă ar trebui să se deschidă cerurile şi de acolo să coboare Dumnezeu sub forma acelui bătrânel din icoane şi să ne spună, eventual să ne dea şi în scris, ceea ce avem de făcut, pentru că "Împărăţia lui Dumnezeu nu va veni în chip văzut. Şi nici nu vor zice: Iat-o aici sau acolo. Căci, iată, împărăţia lui Dumnezeu este înăuntrul vostru." (Luca, 17, 20-21)

Astăzi, chiar dacă este o zi de acţiune, de demarat lucruri, de început proiecte, este necesar să ne uităm, mai întâi în Sufletul nostru, să-l căutăm pe Dumnezeu acolo, să dăm la o parte tot ceea ce ne blochează această comunicare cu Universul, pentru Dumnezeu ne-a dat Sufletul ca să ne ghideze şi să fie o poartă prin care comunicăm cu El, însă de noi depinde cât de mult o ţinem deschisă sau nu.

Rugăciunea este modul în care astăzi intrăm, mult mai uşor în legătură cu Divinitatea. Şi dacă tot este momentul să demarăm noi proiecte, vă propuneam acum câteva zile un proiecte în privinţa rugăciunii. Dacă nu l-am început atunci, este un bun prilej să-l demarăm acum. Să folosim mai mult rugăciunea în viaţa noastră, să învăţăm să ne rugăm împreună, pentru că "Unde sunt doi sau trei, adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor." (Matei, 18, 20), dar mai ales să învăţăm să ne rugăm unii pentru alţii. Toate aceste noi le putem face şi nimeni altcineva în locul nostru, aşa că atunci când lucrurile nu sunt aşa cum vrem noi să ne întrebăm ce am făcut ca să schimbăm ceva, nu cât am aşteptat ca să se schimbe ceva.

Să convertim în vitalitate tot roşul de astăzi şi să-l folosim pentru a da forţă acţiunilor noastre. 

Să nu neglijăm nici momentele în care Sufletul nostru vrea să se descarce dorind să scrie. Este modul prin care se eliberează de anumite experienţe şi alege să le lase în urmă, să meargă mai departe. 

Să fim atenţi la neiubirea pe care o putem manifesta faţă de corpul nostru fizic, forţându-l mai mult decât poate duce.

Pentru a înţelege mai bine mandalele, vă invit sâmbătă, 16.12.2017, de la ora 10.00, la un curs on-line de mandale. Mai multe informaţii găsiţi la adresa: http://mandalesioameni.blogspot.ro/p/blog-page.html

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu