sâmbătă, 23 decembrie 2017

23.12.2017


Există o pildă a Împăratului Alexandru cel Mare care spune că acesta a dorit ca, atunci când sicriul  cu trupul său va fi dus pentru a fi înmormântat, mâinile să-i atârne pe lângă sicriu tocmai pentru a arăta oamenilor că nu a plecat cu nimic din lumea aceasta.

Este adevărat, că nu putem pleca cu lucrurile materiale pe care le-am acumulat, însă este foarte important să conştientizăm că plecăm cu lucruri care nu sunt  vizibile, dar care sunt decisive pentru evoluţia spiritului în vieţile următoare.

O  să mă întrebaţi ce m-a apucat să vorbesc astăzi despre aceste lucruri. Nu mi-am propus să dezbat tema morţii, ci mai degrabă să ne punem problema existenţei noastre aici, în această viaţă. Venim, la naştere, cu un "bagaj" de însuşiri şi trăsături, mai bune sau mai puţin bune. Sunt ale noastre şi le-am dobândit de-a lungul ciclului încarnărilor. Nu ne mai amintim ceea ce am făcut în alte vieţi, însă, ceea ce facem în viaţa aceasta depinde exclusiv de noi, mai ales dacă am ales să ne deschidem către spiritualitate.

Astăzi este despre iubire, în special despre iubirea de Sine, un moment foarte bun să ne întoarcem către noi şi către viaţa noastră, să alegem să-i dăm un sens. Am primit multe informaţii în ultima vreme şi, acum, a venit momentul să începem să le punem în practică, să începem să ne eliberăm de tot ceea ce ne înlănţuie. 

De aceea, energia iubirii este prezentă astăzi, tocmai pentru a ne reaminti, pe de o parte, că este timpul să ne iubim pe noi înşine şi să lucrăm pentru binele nostru, iar pe de altă parte, că o putem folosi spre binele nostru cel mai înalt, că este timpul să trecem, de la ură şi sentimente joase, la iubire şi compasiune. 

A venit vremea iertării, noastre şi a celorlalţi. Nu mă aştept ca până diseară să îi putem ierta pe toţi, dar dacă practicăm acest lucru în fiecare zi, picătură cu picătură se umple paharul, iar pe măsură ce începem să iertăm, ieşim din tiparele karmice şi avem mai mult libertate de mişcare, iar viaţa noastră va avea, cu siguranţă, un alt traseu. 

Despre aceste lucru este vorba în mandala de astăzi, despre iertare şi iubire, despre compasiune şi despre cum le putem folosi spre binele nostru cel mai înalt, cum le putem folosi să facem diferenţa între o viaţă monotonă şi banală şi una care să fie pe placul nostru. Este despre comunicare şi modul în care relaţionăm cu cei de lângă noi. Despre a da un sens vieţii noastre.

Şi, cum spunea şi Alexandru cel Mare, nu plecăm cu lucruri materiale, dar plecăm cu lucruri învăţate, eliberaţi din tipare karmice. Cât de eliberaţi vom fi, depinde de cât de mult am  lucrat, cât de mult am iertat şi ne-am iertat.

Mai este o zi şi vine Moş Crăciun. Va veni cu siguranţă, chiar dacă nu credem în el şi chiar dacă, nu întotdeauna, aduce lucruri materiale. Să-l primim cum se cuvine, să-l primi într-o atmosferă de iertare şi de iubire. Darurile Lui vor în funcţie de cât am lucrat până acum. 

P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii. 

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu