miercuri, 10 ianuarie 2018

10.01.2018


Fiecare dintre noi are datoria morală de a lăsa şi celorlalţi din experienţa sa într-un anumit domeniu sau din experienţele sale de viaţă, pentru a-i ajuta să se ghideze după ele şi pentru a putea evolua mult mai uşor. 

Evoluţia unei generaţii se face pe baza experienţei generaţiei anterioare, dar dacă această experienţă nu este dată de la o generaţie la alta, atunci ea este pierdută, iar fiecare generaţia va repeta, din nou şi din nou, greşelile celei anterioare.

De aceea este necesar să lăsăm din experienţa noastră celor ce vin după noi şi care pot folosi această experienţă pentru a creşte mai mult şi pot, în acelaşi timp, să evite greşelile pe care noi le-am făcut. De aceea, Universul ne cheamă să scriem şi să dăm informaţia mai departe. 

În prezent ne confruntăm cu mai multe situaţii în ceea ce priveşte scrisul. O primă situaţie este reprezentată de cei care au ce spune şi scriu. O a doua situaţie este a celor care nu au ce spune şi totuși scriu, pentru că vor să rămână cunoscuţi de către cei care vin după ei. Iar în cea de a treia situaţie sunt cei care au multe lucruri de spus şi care nu scriu, iar către această categorie vreau să mă opresc acum.

De-a lungul timpului am avut diferite reîncarnări, în unele dintre ele am greşit mai mult, în altele mai puţin. Am acumulat karmă pentru toto ceea ce am greşit şi, mai mult ca sigur, plătim şi acum pentru ea. Ideea este să ne iertăm pentru ceea ce am făcut atunci şi să facem o acţiune de sens opus care să ne ajute să contrabalansăm efectul energetic al karmei. 

În privinţa scrisului, trecând peste partea de comoditate, din cauza căreia nu scriem, celelalte motive pentru care nu o facem ţin de aspecte karmice cu care am venit. Fie am dat foc la biblioteci, fie am ucis un scriitor care urma să scrie ceva important, fie nu ne-am ascultat sufletul şi am refuzat să scriem, cu toate că ceea ce ştiam atunci ar fi putut ajuta pe ceilalţi, fie am tăinuit informaţia şi acum manifestăm acelaşi tipar, fie ... Cauzele pot fi foarte multe. Este adevărat să dacă am ştii cauza poate ne-am mobiliza mai bine, dar nu este obligatoriu. Dacă facem o regresie s-ar putea să află, dar, la fel de bine, dacă ne rugăm să aflăm adevărul, Universul ni-l va revela.

Important este, aşa cum spuneam mai sus, să ne iertăm pentru aceste greşeli şi să ne asumăm acest rol al nostru, pe deplin.

Astăzi suntem provocaţi să fim curajoşi în ceea ce priveşte viaţa noastră, să ne asumăm ceea ce avem de făcut, iar cei care avem de scris, să ne asumăm acest rol pe care îl avem. Dar înainte de asta este nevoie să se iertăm pentru tot ceea ce am greşit faţă de rolul pe care îl avem de manifestat, pentru că energia acelor greşeli se manifestă acum în viaţa noastră şi vine ca un blocaj şi ne împiedică astfel să ne manifestăm rolul.

Să menţinem mentalul în zona neutră şi să-l angrenăm în activităţile noastre creative tocmai pentru a funcţiona la adevărata sa capacitate.

Să fim atenţi la ceea ce facem astăzi şi ar fi bine să evităm sporturile extreme.

P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu