vineri, 19 ianuarie 2018

19.01.2018


De câte ori nu am dorit să spunem ceva şi, din diferite motive, numai de noi ştiute, ne-am abţinut şi ne-am înghiţit vorbele, crezând, greşit, că este mai bine să tăcem şi să nu creăm "probleme"?

Numai tiroida noastră ştie câte vorbe nerostite au fost şi cum a fost ea încărcată cu toată acea energie nespusă şi cu toate frustrările pe care le-am acumulat prin faptul că nu le-am spus. Aşa că cei care problemele cu tiroida, pentru a scăpa de ele este nevoie să înceapă să comunice şi să iasă din izolarea în care au intrat.

Astăzi, avem ca provocare curajul în general şi cel de a comunica în special, dar avem alături de noi şi darul neutralităţii, al detașării de conotaţiile pozitive  sau negative ale lucrurilor şi situaţiilor.

Aşa că, astăzi, suntem provocaţi să spunem ceea ce nu am spus, să ne luăm înapoi curajul şi forţa personală, pe care le-am cedat de fiecare dată când nu ne-am spus puntul de vedere şi am ţinut vorbele la noi. Nu este nevoie să facem o revoluţie, nu este nevoie să strigăm în gura mare, ci pur şi simplu, cu calm şi detaşare să spunem ce am dori să spunem, chiar dacă destinatarii vorbelor noastre nu vor fi încântaţi. La urma urmei am venit aici să ne trăim viaţa noastră şi nu pe a lor şi dacă nu spunem nici nu vor ştii care este părerea noastră. 

Vom vedea, pe măsură ce începem să comunicăm şi să ne spunem punctul de vedere, că ceilalţi vor începe să ne privească diferit, chiar dacă, la început s-ar putea să fie puţin consternaţi, cu timpul, dacă ne menţinem linia, vor începe să ne respecte şi să ne asculte mai mult.

Dacă nu putem să spunem verbal lucrurile, putem, în schimb, să le scriem, scrisul fiind mult mai favorizat astăzi.

De asemenea, cei care scriu o carte sau mai multe, au şi ei provocarea de a a avea curajul să spună ceea ce au de spus, mai ales dacă şi-au asumat rolul de canale de comunicare între Univers şi oameni. A se întreba mereu cum va fi receptat, de către cei care citesc, ceea ce a scris, sunt alte forme de manifestare a neîncrederii şi trădează o lipsă de curaj, aşa că astăzi provocarea este să se treacă peste aceste lucruri şi să fie dată informaţia aşa cum Universul a transmis-o, deoarece ştie El mai bine de ce a făcut-o şi pentru cine a transmis-o. Oricum cârcotaşi vor fi mereu şi a-i mulţumi pe toţi este o utopie, ca să nu spun prostie.

Să comunicăm liber şi detaşat, să scriem liber şi detaşat şi să lăsăm grijile şi îndoielile deoparte, pentru că nu sunt de la noi. Să nu uităm că cei care au fost pionieri în domeniul lor, nu au făcut altceva decât să transforme toate aceste îndoieli în motivaţie pentru a crea în continuare.

Rugăciune vine să ne ajute să ne calmăm şi să ne dea mai mult curaj, aşa că atunci când ne simţim mai descurajaţi să spunem câteva rugăciuni pentru a ne ridica vibraţia.

P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu