miercuri, 17 ianuarie 2018

17.01.2018


Energia zile de astăzi ne aduce comunicarea în prim-plan, modul în care ne facem auziţi şi în care interacţionăm cu ceilalţi, modul în care predăm şi transmitem cunoştinţele, modul în care spunem lucrurilor pe nume.

Este o zi de asumat curajul de a spune ceea ce avem de spus, de a spune adevărul dacă l-am ascuns sau dacă am minţit. Sunt lucruri pe care, la un moment-dat, am considerat că este bine să nu fie ştiute sau mai rău, le-am ascuns după minciuni frumos spuse. 

Numai că, atunci, chiar dacă ni s-a părut că am rezolvat situaţia, poate am făcut-o, dar numai spre binele nostru şi încălcând Legile Universului. Poate, cu timpul, ne-am dat seama că am greşit şi am tot vrut să remediem acest lucru, dar nu am avut curajul să recunoaştem ceea ce am făcut. Ideea este că, cu cât lăsăm această situaţie aşa, se va amplifica, iar la un moment-dat tot se va afla ceea ce am ascuns.

De aceea, provocarea noastră de astăzi este de a face lumină în acel loc, de a spune ce era de spus încă de la acea vreme, de a reechilibra lucrurile. Făcând acest lucru vom restabili echilibrul, pe de o parte, iar pe de altă parte ne vom elibera pe noi de vina minciunii şi ne vom linişti sufleteşte, pentru că Universul este adevăr şi orice minciună înseamnă, de fapt, că ascundem acel adevăr şi că ne punem astfel contra Universului.

Mai avem la dispoziţie şi cealaltă variantă, aceea de a lăsa lucrurile aşa cum sunt, dar asta înseamnă să perpetuăm acel dezechilibru creat. În aceste condiţii să nu ne mirăm că ni se ascund informaţii şi le aflăm foarte târziu.

A spune adevărul ne ajută să ne eliberăm de tiparele vechi de minciună şi astfel primim acces la mult mai multe informaţii, atât în planul fizic, dar mai ales în cel spiritual. Cheia este la noi. Cât adevăr spunem, atâta ni se întoarce. Cu cât ascundem mai mult informaţia, cu atât ne diminuăm accesul la informaţie. 

Să fim atenţi la informaţiile care ne vin, la ceea ce primim astăzi, dar mai ales la ceea ce spunem altora, pentru că, de fapt, nouă ne spunem, iar acum a apărut contextul în care putem să o facem.

Să alegem să spunem adevărul de acum înainte şi lucrurile ni se vor revela.

P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu