marți, 30 ianuarie 2018

30.01.2018


Astăzi facem bilanţul ultimelor cinci zile, ce am învăţat, ce am descoperit, ce conexiuni am făcut, cât de mult am ascultat mesajele Universului. 

Aceste perioade de câte patru zile cuprinse între două zile dominate de mov, sunt perioade de învăţare accelerată, de acumulare de cunoştinţe şi experiențe, dar într-un mod în care Universul ne este mult mai aproape şi vine să ne arate unde greşim, unde nu ştim, dar şi cum să facem conexiunile între ceea ce am învăţat până în acest moment. Bineînţeles totul este cu respectarea liberului nostru arbitru, în sensul că dacă nu dăm importanţă acestui subiect, Universul nu ne forţează să-l înţelegem, ci doar îşi face datoria să ni-l prezinte.

Dacă nu căutăm să înţelegem modul în care lucrează Universul, atunci nu vom înţelege rostul informaţiilor la care ne expune. Pe de altă parte, dacă urmărim să înţelegem modul de lucru al Universului, atunci vom înţelege că momentul în care suntem expuşi la o anumită informație, este cel optim, pentru că, într-un timp relativ scurt, acea informaţie ne va fi folositoare în evoluţia noastră, iar dacă noi nu o avem, pentru că nu am dorit să o cunoaștem, atunci nu vom ştii cum să o folosim în momentul în care este nevoie de ea şi ratăm anumite oportunităţi. 

Suntem ca într-un joc de calculator, în care acumulăm diferite instrumente şi abilităţi tocmai pentru că, în faţa noastră, chiar dacă noi nu vedem acum, vor fi provocări ce vor putea fi rezolvate numai cu acele instrumente şi abilităţi.

Nu înseamnă că dacă am terminat o facultate sau mai multe am încheiat cu învăţatul şi, de acum încolo, până la sfârşitul vieţii, vom folosi numai acele informaţii şi numai este nevoie să învăţăm nimic. Învăţăm mereu, dacă ne dăm voie să facem acest lucru, iar în momentul în care avem o atitudine proactivă faţă de învăţare, atunci vom atrage mult mai uşor informaţiile.

Să facem, aşadar, o retrospectivă a informaţiilor învăţate în ultimele zile şi vom înţelegem, parţial, provocările pe care le vom avea, deşi nu aceste lucru este important acum, ci modul în care integrăm ceea ce am învăţat cu ceea ce ştiam şi conexiunile care apar de aici.

Este, de asemenea, o zi în care să trecem peste dulcea comoditate, să ne mişcăm fizic, mai ales că, la cât de cald este afară, putem chiar să începem să pregătim grădina sau ne putem ocupa de pus seminţe în pământ, pentru florile din primăvară.

Să ieşim afară în natură, să ne plimbăm, să nu uităm să stăm de vorbă cu un copac, poate îl şi îmbrăţişăm.

Să ne oferim momentul nostru de meditaţie,fie că este una ghidată, fie că este una liberă.

Să menţinem mentalul în modul optimist, care permite astfel sufletului să se expandeze şi să debordeze de creativitate.

P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu