luni, 9 octombrie 2017

9.10.2017


Nici data de 9 a lunii nu mai este ce era odată 😀. Dacă nu ar fi ultima linie de mov de pe firul vieții, nici nu ai zice că suntem în data de 9.

Este o zi de luptă, dar lupta se dă mai mult în interiorul nostru între ceea ce suntem și ceea ce vrem să fim, între ceea ce am învățat până acum și ceea ce mai avem de învățat.

Este o zi în care, pentru a merge mai departe și a ne găsi sensul, este bine să ne uităm înapoi, să vedem toate lucrurile bune pe care le-am făcut, dar și să înțelegem adevărata valoare a tuturor experiențelor prin care am trecut, chiar dacă nu întotdeauna au fost plăcute pentru noi. Însă au fost necesare, deoarece altfel nu ne-am fi schimbat, nu am fi evoluat, nu am fi învățat. Și dacă la un moment-dat s-au închis anumite drumuri, să fim atenți la cele care ni se deschid de acum înainte.

Este o zi cu potențial de tensiuni, dar dacă știm să le evităm, să le dezamorsăm, atunci vom trece cu ușurință peste ele. Este necesar să apară aceste tensiuni? Probabil că da, pentru că ele sunt indicator că acolo mai este de lucrat ceva, dar dincolo de ele contează modul în care noi le răspundem.

Mai mult ca sigur ele au și partea lor bună, arătându-ne ce anume am uitat sau nu am vrut să rezolvăm la momentul potrivit, iar acum nu mai pot aștepta, deoarece evoluția noastră cere ca aceste lucruri să fie înțelese și rezolvate.

Avem la dispoziție rugăciunea și meditația pentru a rămâne într-o stare de calmitate și a rezolva cu bine toate provocările care ne vin. Numai într-o astfel de stare putem vedea dincolo de primul impuls și putem înțelege mai bine ce se întâmplă. De asemenea, ele ne ajută să calmăm și mentalul și să-l facem aliatul nostru.

Suntem mai șarmanți astăzi, iar tendința de manipulare și minciună este mai mare. Atenție la mesajele pe care le transmitem, pentru a nu ne trezi cu surprize zilele următoare!

Putină mișcare prin natură și chiar îmbrățișarea unui copac ne-ar fi benefice și ne-ar ajuta să ne echilibrăm corpul nostru emoțional.

Să căutăm să fim mai activi astăzi, să evităm lenea, cu ocazia asta reușind să transmutăm mai mult din roșul din mandală și-l putem transmuta în vitalitate.

O zi plină să înțelegere să avem!
P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii. 

#manadaledelumina, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu